FOTOGALERII Şoselele din Vest sunt drumuri ale morţii, o sută de şoferi şi-au pierdut viaţa în 2010

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Numărul accidentelor fatale rămâne la cote alarmante, iar şoferii nu învaţă din greşeli. Neatenţia şi sindromul vitezomanului, tipic pentru România, sunt principalele cauze ale dramelor marcate cu cruci pe marginea drumului.

Capitala Banatului continuă să fie lider al clasamentului negru de pe şosele. Graba, drumurile proaste şi şoferii tot mai slab pregătiţi duc la tragedii zi de zi.

34 de morţi în Timiş

În primele şase luni ale anului, 34 de persoane au murit, iar 104 au fost grav rănite în accidente rutiere. Nici tamponările nu sunt puţine, 1639, dar constatările amiabile nu au mai inflamat statisticile. Cel mai periculos drum rămâne porţiunea Timişoara-Arad, numită şi „şoseaua morţii”, iar cel mai aglomerat drum este cel ce leagă Timişoara de vama Stamora-Moraviţa, preferat de bănăţenii care pleacă spre concedii în Grecia. Poliţiştii arădeni de la Rutieră au constatat că marţi este ziua cu cele mai multe şi cele mai grave accidente pe şosea.

image

Foto: Tânărul din maşină a murit pe şoselele din Timiş gonind cu 120 de kilometri pe oră

Click aici pentru a afla povestea olimpicului strivit de maşină la 120 de kilometri la oră

CLICK AICI PENTRU GALERIE FOTO DE LA CEL MAI GRAV ACCIDENT DIN BANAT

CLICK AICI PENTRU IMAGINI DUPĂ ACCIDENT, CU RUDELE ÎNDOLIATE


Marţea neagră în Arad

image

Click aici pentru a citi mai multe date despre cel mai grav accident de circulaţie din 2010 din judeţul Arad

ARAD, 20 iulie. DN79, Zimand Cuz, trei persoane au murit

Cele mai „sigure” zile ale săptămânii, pentru şoferi, sunt cele de luni şi weekend-urile, când au loc cele mai puţine accidente. Numărul extrem de mare de maşini care tranzitează Aradul, viteza excesivă, indisciplina pietonilor şi neacordarea de prioritate este „reţeta” care a dus la producerea a peste 100 de accidente grave de circulaţie, soldate cu decesul a 32 de persoane şi rănirea gravă a 107, în primele şase luni ale acestui an.

Drumurile care tranzitează judeţul Hunedoara sunt cele mai periculoase din regiunea de vest a ţării, dacă ne raportăm la numărul accidentelor grave petrecute în primele şase luni ale acestui an.

Şoferi neatenţi

În această perioadă au fost înregistrate peste 130 de evenimente rutiere serioase, 32 morţi şi 128 de răniţi grav. Tronsonul cel mai „sensibil” este cel al Drumului Naţional 7, care tranzitează judeţul Hunedoara pe 90 de kilometri. 


image

Click aici pentru mai multe detalii şi fotografii de la cel mai grav accident de circulaţie din 2010 din judeţul Hunedoara

HUNEDOARA, 13 mai. DN 66, trei tineri şi-au pierdut viaţa

Drumul Naţional 6 conduce detaşat în topul şoselelor pe care se pierd cele mai multe vieţi în judeţul Caraş-Severin. Numai anul acesta au avut loc 20 de accidente grave. Până acum, şapte persoane şi-au pierdut viaţa, iar trei au fost grav rănite. În Reşiţa, cele mai multe accidente au loc între orele 14.00 şi 22.00.


image

Click aici pentru detalii de la cel mai grav accident de circulaţie din judeţul Caraş-Severin

CARAŞ, 13 august. DN 6, femeie mutilată şi şofer grav rănit

Cea mai aglomerată şosea din Bihor este DN 1 Borş - Cluj, şoseaua pe care se intră în ţară, din Ungaria.

image

BIHOR, FEBRUARIE. O mamă şi cei doi copii ai ei au murit


În primele şase luni, pe cel mai circulat drum au fost 20 de accidente, în urma cărora şi-au pierdut viaţa doi oameni şi zece au fost răniţi grav. Principala cauză care a dus la producerea accidentelor a fost viteza excesivă, urmată de traversarea neregulamentară.

Cazul Ucigaşului cu Ferrari a sfidat o ţară-n întreagă

image

CLICK AICI PENTRU FOTOGALERIE CU ADRIAN COCOANĂ

Medicul Adrian Cocoană a omorât, pe 19 august 2008, un tănăr în mijlocul Timişoarei. Cocoană îşi conducea Ferrari-ul cu peste 100 de kilometri la oră prin oraş, conform expertizelor tehnice. A intrat într-o depăşire pe contrasens, a lovit un taxi şi apoi a ricoşat pe trotuar, unde l-a lovit mortal pe Lucian Reja şi a rănit-o pe prietena lui. Cocoană a stat arestat preventiv câteva luni, până când dosarul a ajuns la Tribunalul Dolj, unde timişoreanul a fost pus în libertate.

Procesul ucigaşului cu Ferrari, tărăgănat de martori

EXCLUSIV Judecătorul vizat de DNA pentru eliberarea ucigaşului cu Ferrari ştie că e urmărit

Judecătorul care l-a eliberat pe Cocoană a fost arestat pentru luare de mită

„Ucigaşul cu Ferrari”, caz tipic pentru justiţia română: vinovatul savurează în lux libertatea, victimele au vieţile distruse

EXCLUSIV Ucigaşul cu Ferrari a mărturisit: "Îmi pare rău pentru accident!"

Adrian Cocoană a fost condamnat la patru ani de închisoare pentru ucidere din culpă, trei ani pentru părăsirea locului accidentului şi un an pentru vătămare corporală.  Magistraţii Judecătoriei Craiova au cumulat pedepsele şi a rămas cea mai mare, de patru ani cu executare pentru ucidere din culpă.

Cel mai grav accident din 2009 nu a fost soluţionat

image

Click aici pentru VIDEO cu Carnagiul din Banat în care şase persoane şi-au pierdut viaţa

Tânărul Claudiu Hauptmann, de 19 ani, din Reşiţa, a provocat, în 2009, cel mai grav accident din Banat. În 7 iulie 2009, când a condus automobilul Peugeot pe o ploaie torenţială şi a intrat pe contrasens şi a izbit în plin un Daewoo Espero în care erau patru persoane. Acul vitezometrului din maşina condusă de Hauptmann s-a oprit la 130 de km/h. Vitezometrul din maşina Espero indica 50 km/h.

Liceanul de bani gata care a ucis cu 160 km/h i-a şocat până şi pe medicii legişti: "Au explodat inimile în cele patru victime"

Şoferul vinovat de carnagiul din Banat era vitezoman şi începător (GALERIE FOTO)

Verdictul experţilor: vitezomanul ucigaş circula cu 160 de kilometri pe oră

Liceanul de bani gata care a provocat carnagiul din Banat şi tatăl său fug de familiile distruse care cer daune de 1,5 milioane de euro

Toţi pasagerii din Espero au murit pe loc. Doua fete care erau în maşina condusă de Hauptmann au murit şi ele. În total, şase persoane şi-au pierdut viaţa. Familiile victimelor cer despăgubiri de aproape două milioane de euro, în procesul care a început abia după un an. Avocaţii beizadelei au cerut judecătorilor strămutarea procesului din Timiş la Bucureşti. Apărătorii lui Hauptmann spun că strămutarea este un atac financiar la familiile victimelor, care nu îşi permit un proces scump şi lung, spre deosebire de familia Hauptmann, care are o avere impresionantă.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite