CFR Călători dă vina pe caniculă și pe lucrările la infrastructură pentru întârzierea trenurilor
0CFR Călători nu se face responsabilă de întârzierea record înregistrată de trenul Mangalia - Constanța. Restricțiile de viteză din cauza caniculei și lucrările la calea ferată sunt motivele care au dus la întârzierea record de aproape 9 ore.
CITEȘTE AICI CUM SE SCUZĂ CFR-ul PENTRU ÎNTÂRZIEREA RECORD
EXCLUSIV Un orădean a rămas cu paguba după drumul cu trenul Mangalia - Oradea
Anchetă internă la CFR în cazul întârzierii record a trenului Mangalia - Oradea
CFR Călători a făcut o anchetă, în urma articolelor publicate în Adevărul de Seară Oradea, cu privire la întârzierea record, de aproape 9 ore, a trenului Mangalia - Oradea, în luna august. Concluziile anchetei arată că CFR Călători nu se face vinovată de întârziere. De vină ar fi, de fapt, canicula și lucrările la calea ferată."E o prostie mare. Trenul a plecat din Constanța cu o întârziere de 3 ore. Când am întrebat de ce nu pornește au zis că fac curățenie. Au făcut curățenie timp de 3 ore?", se întreabă orădeanul Szabo Odon. El a vrut să dea în judecată compania, pentru călătoria de coșmar, însă a ajuns la concluzia că ar avea mai mult de pierdut decât de câștigat.
Ruşine pe şine: Berceanu, şeful căilor ferate întârziate
CFR îşi bate joc de călători: nouă ore de întârziere pe ruta Constanţa - Oradea
Dă click pe poză pentru o fotogalerie cu orădenii care s-au întors de la mare cu trenul Mangalia - Constanța
Ce spune ancheta
Potrivit CFR Călători, trenul 1631-2/1631 Constanţa - Oradea, din data de 13 august 2010, a înregistrat la destinaţie o întârziere de 529 de minute. "S-a constatat că aceasta a fost generată în principal de restricţiile de viteză cauzate de temperaturile înalte, de lucrările de reabilitare a infrastructurii feroviare executate pe coridorul IV Paneuropean şi de restricţiile de circulaţie impuse pentru realizarea acestora", se arată într-un comunicat al Biroului de Presă al CFR Călători. Potrivit documentului, lucrările de amploare făcute pentru reabilitarea infrastructurii afectează "colateral atât trenurile cu legătură la trenul de bază cât şi trenurile care intră în compunerea unui turnus (dus/întors)". Ancheta a scos la iveală că trenul cu care s-a întors de la mare și orădeanul Szabo Odon "s-a format în staţia Constanţa din trenul 1632/1632-1 Oradea - Constanţa, care a sosit cu o întârziere de 174 minunte".
"Cu siguranță nu mai călătoresc niciodată cu trenurile din România"
Szabo Odon, călător CFR
Turiștii străini care vin în vacanță în România sunt nemulțumiți de întârzierile trenurilor
O familie din Oradea a ajuns în spital după o călătorie cu trenul care a înregistrat întârzierea record de 9 ore
Cum te bagă CFR în spital