Secretul supravieţuitorilor accidentului aviatic de la Tuzla

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Căpitanul Daniel Bâlsanu şi maistrul militar Marius Nazare sunt singurii care ştiu ce s-a întâmplat în avionul care s-a prăbuşit, luni, pe aerodromul de la Tuzla. În jurul celor doi militari a fost ridicat un adevărat zid al tăcerii. Ei sunt internaţi la Spitalul Militari din Capitală şi nu au voie să vorbească despre accident.

Reporterii ziarului „Adevărul" au reuşit să-l contacteze telefonic pe maistrul military Marius Nazare, unul dintre cei doi supravieţuitori ai tragediei de la Tuzla. „Singurul lucru care mai contează acum este că am scăpat cu viaţă", a spus cu glas scăzut militarul. A refuzat însă orice răspuns la întrebările despre accident.

Citiţi şi:

UPDATE/FOTOGALERIE Accidentul de la Tuzla a decapitat componenta de bază a misiunilor de tip strict secret. Băduţ, înmormântat cu onoruri

Constanţa: EXCLUSIV/ Locotenentul Liviu Antim a făcut schimb de locuri pentru zborul morții

Căpitanul Lavinia Guita, printre victimele accidentului aviatic de la Tuzla

Comandantul de la Boboc lasă moştenire grea urmaşilor. Tocmai plănuise amenajarea unui terminal civil lângă aerodromul militar

Secretomanie în cazul militarului brăilean decedat la Tuzla, care va fi condus, astăzi, pe ultimul drum

UPDATE Militarul brăilean mort la Tuzla, condus spre Cimitirul Eroilor de marinari (GALERIE FOTO)

Conform unor surse judiciare citate de Mediafax, celălalt supravieţuitor, căpitanul Daniel Bâlsanu, se afla la manşa avionului AN 2. Aceleaşi surse au afirmat că Lavinia Guiţă, decedată în accidentul de luni seara, era copilotul aparatului, corpul ei fiind găsit carbonizat la 150 de metri de aeronavă.

Investigaţiile de la faţa locului au relevat faptul că femeia a fost aruncată din avion la momentul impactului cu solul.

Declaraţii contradictorii

Salvarea celor doi militari din avionul morţii a fost atribuită unui căpitan comandor care ar fi intervenit la scurt timp după accident. Specialiştii spun însă că acest lucru nu ar fi fost posibil.

„Piloţii ar fi putut să se salveze dacă ar fi acţionat o manetă care rabatează tavanul. Altă uşă, în afară de cea pe care intră şi echipajul, nu există. În cabină se află pilotul, copilotul, mecanicul de bord şi eventual un supervizor, un comandant, care ar fi putut fi comandorul Jianu", a precizat comandorul Titi Loghin, fost pilot instructor cu peste 2.000 de ore de zbor pe AN 2.

Căpitanul Daniel Bâlsanu, la Spitalul Militar din Capitală 



El a arătat că, în momentul impactului, avionul ia foc în câteva secunde, pentru că rezervoarele sunt pe aripi, iar aripile sunt acoperite cu pânză. Militarii salvatori, aflaţi la circa doi kilometri, nu ar fi avut timp să intervină.

„Au încercat să-i salveze"

Şeful postului de Poliţie Tuzla, Paraschiv Datcu, a ajuns la locul nenorocirii la aproximativ zece minute. „Flăcările erau de 10-12 metri, totul era în fum. Un anchetator mi-a spus că militarii de pe pistă au încercat să tragă de uşi ca să-i salveze pe cei aflaţi înăuntru. Pe pistă,  în partea dreaptă, era trupul Laviniei Guiţă. Căzuse pe faţă şi era arsă de la brâu în jos", a povestit poliţistul Datcu. 

image
Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite