Într-o gară europeană, tratamentul e de congelator/ La Drobeta Turnu Severin, călătorii îngheaţă de frig în staţia CFR

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gară de lux, tratament ca la congelator. În staţia CFR Turnu Severin, investiţie realizată cu aproape 6 milioane de euro, e aproape la fel de frig ca şi afară. Călătorii aşteaptă trenurile, care mai au şi întârziere, în condiţii greu de suportat.

O clădire imensă, începută în 2004, terminată în 2010 şi nejustificată pentru numărul mic de călători. Aşa ar putea fi descrisă Gara din Drobeta Turnu Severin. Şase ani cât a durat construcţia, oamenii au aşteptat trenul îndurând frigul de afară, gerul, ploaia şi chiar ninsoarea.

Trenuri anulate şi întârzieri pe Regionala CFR Iaşi din cauza gerului. Vezi cum se circulă în Moldova

De frig n-au scăpat nici acum, când clădirea este dată în folosinţă. „Vin cu copiii mici care pleacă. Este iarnă acum, trenurile au întârziere, măcar căldură să fie. Vin oamenii de la ţară la oră fixă şi trenul nu mai vine şi stau în frig că nu au ce să facă”, a spus Gheorghe Dobrică, unul din călători.

Pe timpul nopţii căldura este furnizată fără întrerupere, iar ziua în funcţie de cum ajung trenurile în gară. Căldura se dă cu porţia din luna octombrie. Cauza gerului pare să fie faptul că centrala termică a gării este veche şi subdimenisoantă, iar clădirea foarte mare.

Atenţie! Cod galben de ninsori în Moldova. Află cum va fi vremea în regiune

Frigul afectează chiar şi clădirea. Gresia din sălile de aşteptare de la etajele superioare se exfoliază. Reprezentanţii staţiei au găsit, se pare, o soluţie de ultim moment pentru rezolvarea problemei: “Trecerea interzisă” la etajele cu pricina.      

image

CLICK PE POZE PENTRU A VEDEA CE CONDIŢII SUNT ÎN GARĂ


Gara Tr. Severin a trecut printr-o mulţime de peripeţii. Construcţia ei a fost începută în 2004 şi trebuia terminată în trei ani şi a fost finalizată în şase. A fost proiectată cu lifturi, dar nu au mai fost făcute pentru că nu au mai fost bani. Apoi, nu putea fi dată în folosinţă pentru că era construită prea aproape de peron. Iar la inaugurare, a devenit celebră doar pentru că pe panourile de afişaj au fost derulate, preţ de câteva minute, imagini cu conotaţii sexuale.
Şi ca meniul să fie complet, Eurogara din Severin nu are nici măcar un birou de informaţii.

Citeşte şi  În Gara Drobeta Turnu Severin căldura se dă în funcţie de mersul trenurilor

Citeşte şi  Euro-gară de 6 milioane de euro, fără spaţii comerciale/ Chiriașii fug de prețurile mari, iar călătorii nu își pot cumpăra nici măcar o cafea

Turnu-Severin

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite