Consiliul Judeţean îşi mută activitatea în noua sală de conferinţe
0Investiţia cifrată la peste 1,6 milioane de euro este finalizată în proporţie de 95 la sută. Mai multe servicii din cadrul CJ Sibiu şi-au mutat deja activitatea în noul imobil de pe Magheru.
CITIŢI ŞI:
Peste 5,5 milioane de euro în străzile Sibiului
Investiţii de 250 de milioane de lei în drumurile judeţului
Întârzieri de un an la sala de conferinţe de 5 milioane de lei de la Consiliul Judeţean
Sibienii care au treabă la Consiliul Judeţean vor avea surpiza să constate că deja mai multe servicii care se găseau în imobilul în care funcţionează încă de la înfiinţare această instituţie. Consiliul Judeţean a decis în 2008 că actualul sediu este mai mai mult decât „sufocat” pentru ca activitatea insitiuţiei să se desfăşoare în condiţii propice.
Atunci s-a luat decizia de a se face o investiţie pentru amenajarea unui imobil nou, amplasat în curtea actuală a CJ-ului în care să fie mutate o parte din servicii. Astfel a apărut noua sală de conferinţe în care CJ-ul a investit peste 5,6 milioane de lei şi la care lucrările au început în primăvara lui 2009.
Deja noile birouri au fost dotate cu mobilier şi tot ce este necesar iar serviciile care au fost stabilite ca se vor muta aici, sunt în plin proces de transfer, care se va finaliza în aceste zile. „Este vorba de servicii care aveau nevoie de spaţii noi pentru a funcţiona la parametrii normali. Vorbim în acest caz despre serviciul managementul proiectului din cadrul Direcţiei Economice, de Compartimentul UIP-Managementul judeţean al deşeurilor, de Serviciul de Strategii şi Programe şi Direcţia Tehnică Investiţii şi Patrimoniu”, a explicat pentru Adevărul, preşedintele CJ Sibiu, Martin Bottesch.
Conducerea rămâne pe loc
Aparatul de conducere al Consilului Judeţean Sibiu nu se va muta în noul sediu. „Serviciile care se mută acum aveau nevoie de spaţii noi. Preşedintele, vicepreşedinţii şi secretarul judeţului rămân în actualele birouri. Aşa am decis. Consider că nu este nevoie de vreo modificare din acest punct de vedere” a mai spus Bottesch. Actuala sală de conferinţe va fi folosită momentan de către comisiile CJ-ului. Pe viitor însă ea va fi reamenajată. „Probabil că nu va mai rămâne aşa de mare şi spaţiul va fi altfel distribuit pentru a fi folosit în mod cât mai util” a mai spus omul din fruntea Consilului Judeţean. Vicepreşedinţii CJ nu sunt supăraţi că nu s-au mutat în imobilul nou. „Nu era necesar să ne mutăm” a spus şi Constantin Şovăială.
Noua sală de conferinţe a CJ-ului trebuia să fie gata în 18 luni, dar din diferite motive termenul a tot fost prelungit până în actuala lună. Investiţiile sunt destul de semnificative. CJ-ul a cumărat un sistem de sunet şi traducere ultraperformant, care costă peste 400.000 de lei, precum şi un lift de 100.000 de lei şi mobilier de 306.000 lei. Sala de conferinţe va avea 115 locuri dispuse sub formă de amfiteatru.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe sibiu@adevarul.ro!
Click pe imaginea de mai jos pentru ultimele noutăţi de la Sibiu:
