La Primăria Iaşi, nimic nu se pierde, totul se transformă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Edilii oraşului au stabilit noua organigramă a Primăriei, pe baza căruia niciun funcţionar nu este disponibilizat, ci doar nişte direcţii sunt comasate sau externalizate.

Municipalitatea va rămâne cu 736 de angajaţi, din cei 1.049 de posturi bugetate, diferenţa de 313 funcţionari publici regăsindu-se în cele două direcţii care vor fi externalizate.

Citeşte şi:

Bugetarii în stare de şoc: „Este nedrept! Nu ne vom mai putea achita datoriile“

Topul salariilor barosane ale funcţionarilor din primării care sfidează criza

Direcţia de Pieţe va fi transformată în SC Ecopiaţa SA, iar Direcţia de Servicii Publice Municipale va deveni SC Servicii Publice SA.

„Din cauza acestor schimbări, vor creşte foarte mult cheltuielile cu serviciile publice, deoarece prin externalizare, se va percepe TVA. Atunci când aceste servicii erau în subordinea Primăriei, nu era perceput TVA", a spus primarul Gheorghe Nichita.

Primarul a înfiinţat Direcţia de Control intern şi Managementul Calităţii, care va coordona şi activitatea asociaţiilor de propietari.

Nou creată este şi Direcţia de Servicii pentru comunitate care se va ocupa de relaţiile publice. Direcţia Tehnică şi cea de Investiţii au fost comasate, Serviciul Juridic va fi Direcţia Juridică.

De asemenea, au fost desfiinţate funcţiile de administrator public şi manager public deoarece salariile erau mult prea mari, iar 15 şefi de birou sau de servicii au devenit simpli funcţionari.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite