Potop de directori la Teatrul Dramatic din Galaţi: un director la fiecare 5 actori!

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Consilierii locali au votat în unanimitate organigrama de la Teatrul Dramatic  Foto: Bogdan Dimofte
Consilierii locali au votat în unanimitate organigrama de la Teatrul Dramatic Foto: Bogdan Dimofte

Organigrama care prevede şase posturi pentru această funcţie a fost votată în unanimitate de Consiliul Local. Primarul Dumitru Nicolae susţine că a fost o decizie luată în grabă şi că situaţia va fi remediată. Nu a dat însă şi un termen.

CITEŞTE ŞI:   Exclusiv/Galaţi: Dosarul penal al directorului Teatrului Muzical, lăsat la prăfuit într-un fişet al Poliţiei

Artiştii de la Muzical au primit preavizele de concediere: "Suntem permanent terorizaţi şi ameninţaţi de directorul teatrului"

Tribunalul Galaţi a suspendat decizia Consiliului Local privind concedierea a 167 de angajaţi ai Teatrului Muzical ”Nae Leonard”

"Marea restructurare" şi reducere a cheltuielilor din administraţia locală nu este decât o mare minciună. Reducem pe de o parte, însă inventăm peste noapte noi posturi de directori şi manageri. VEZI AICI NOUA ORGANIGRAMĂ

Un exemplu elocvent este la Teatrul Dramatic „Fani Tardini”, unde conform noii organigrame sunt nu mai puţin de şase posturi de conducere.

Schema de personal a Dramaticului este publicată pe site-ul Primăriei Galaţi şi prevede exact 82 de angajaţi şi şase directori. Este vorba de un manager coordonator, un manager la Teatrul Dramatic, un manager la Secţia Marionete, un director economic, un director administrativ şi unul artistic.

Culmea, respectiva organigramă a primit acceptul primarului Dumitru Nicolae, al Comisiei de Cultură şi a fost votată în unanimitate de aleşii locali.

„Avem o organigramă cu vreo şase directori, cu patru oameni în Departamentul economic dintre care unul este director economic şi unul contabil şef, un director administrativ cu şapte subordonaţi. În plus, mai este şi un compartiment administrativ preluat de la Teatrul de Păpuşi, în condiţiile în care aceştia nu mai au ce administra”, a spus viceprimarul Mircea Răzvan Cristea, preşedintele Comisiei de evaluarea a managementului de la „Dramatic”.

Conform aceleiaşi surse, organigrama actuală nu poate rămâne în forma actuală. Ca prim pas, a fost depus deja un amendament la Comisia de Cultură a Consiliului Local. 

„Zici că e intreprinderea Electrica, nu instituţie de cultură! Nu e corect ca organigrama să cuprindă 32 de actori şi nu mai puţin de 50 de maşinişti. Organigrama prevede şi un compartiment de marketing cu un număr de patru posturi de vânzători de bilete. Ce are vânzarea biletelor cu noţiunea de marketing, este greu de spus”, a declarat viceprimarul Cristea.

Primarul Nicolae: „A fost o greşeală!"

Rugat să comenteze situaţia de la Teatrul Dramatic, primarul Dumitru Nicolae a spus că decizia a fost luată în grabă şi că a fost „o greşeală”:  „Nu va rămâne aşa. Vom veni cu o organigramă ca lumea”.

După reducerea cu 25% a salariilor,  un director de la Teatrul Dramatic încasează în jur de 4.000 lei lunar, iar un actor 1.000 de lei.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite