FOTOGALERIE Vezi cum s-a circulat pe noua linie de metrou din Bucureştii Noi. Principala problemă: „De pe ce parte luăm trenul?“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La doar o zi de la marea inaugurare, bucureştenii care au circulat astăzi cu metroul pe Magistrala 4 s-au confruntat cu primele probleme. La staţia Parcul Bazilescu, unul dintre automatele de vândut cartele nu funcţiona, iar călătorii erau trimişi la cealaltă intrare.

Toţi călătorii care au vrut să ia metroul de la Parcul Bazilescu azi-dimineaţă n-au reuşit să-şi cumpere cartele de la automatele instalate la ieşirea dinspre staţia de tramvai. Aceştia au fost îndrumaţi de către paznici spre cealalată intrare de la metrou, deoarece automatele se defectaseră, iar la ghişeu nu se afla nimeni.

„Nu ştiu de ce s-a stricat aparatul", ne-a spus puţin jenată vânzătoarea de la celălalt capăt al staţiei, în timp îi ajuta pe călătorii care nu ştiau cum să folosească sistemele de acces la metrou.

image

„Metroul de unde vine?"


O dată ajunşi pe peron, călătorii s-au confruntat cu o altă problemă: pe ce parte vine trenul? Şi pe stânga şi pe dreapta, panourile afişează săgeţi în ambele sensuri.

„Stăm pe mijloc şi vedem de unde vine trenul. Dacă şi pe panouri arată ambele sensuri... chiar nu ştim exact cum vin", s-a plâns Mihai, un băiat de 19 ani care vroia să ajungă la Gara de Nord, însă era derutat de panourile de ghidare.

image

Planurile n-au prevăzut şi „schimbătoarele de cale"


Explicaţiile vin de la Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex. „Între staţiile 1 Mai şi Parc Bazilescu se circulă dus-întors pe câte un fir alternativ, deoarece în momentul în care s-au construit staţiile nu au fost prevăzute şi schimbătoarele de cale. Când vom construi următoarea staţie, cea de la Laminorului, vom remedia şi treaba asta", a declarat, pentru Adevărul, Gheorghe Udrişte.

Citeşte şi:

FOTOGALERIE Premierul Boc a vrut să meargă cu metroul dar nu a ştiut să utilizeze cartela

900 de milioane de lei pentru exinderea Magistralei 4. Metrorex construieşte încă două staţii de metrou

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite