Slujba de criză, tratată cu umor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Uneori, serviciul pe care-l ai pe timp de criză poate deveni o sursă de amuzament. La fel se întâmplă şi atunci când nu-l mai ai. Aşa spun autorii unei cărţi despre metodele de supravieţuire în situaţii-limită generate de locul de muncă, notează agenţia Reuters.

Gregory Bergman şi Jodi Miller, doi comedianţi din Los Angeles, au ajuns la concluzia că, în perioada de recesiune, angajaţii nevoiţi să-şi schimbe serviciul descoperă o nouă perspectivă asupra situaţiilor prin care trec şi tratează cu umor politicile companiei pentru care lucrează.

Mai citeşte şi:

Cinci minute în parc ridică moralul

„Oamenii au nevoie să se amuze şi le face plăcere să asculte orice povestioară legată de serviciu sau de lipsa lui", afirmă Jodi Miller. „Acum, când spun că nu am bani sau că am rămas fără slujbă, oamenii se regăsesc în această situaţie şi chiar fac haz de ea", mai spune ea. „Înainte de criză, dacă spuneam aşa ceva, eram considerată o ratată", adaugă Jodi Miller.

Cartea celor doi comedianţi tratează diverse situaţii neaşteptate, în care oameni cu studii superioare, de pildă, îşi trec numai studiile medii în CV, sperând să primească o slujbă pentru care ar fi, altfel, supracalificaţi.

Cât despre sugestiile lor pentru a supravieţui în astfel de cazuri, Bergman şi Miller spun că atunci când şeful te strigă pe un alt nume, poţi să faci cerere să ţi-l modifici, iar atunci când un coleg îţi pasează sarcinile lui, ai o singură soluţie: să faci totul prost. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite