FOTO Mierea din Sălaj şi gemul din Viscri fac senzaţie la Paris

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ambasadorul României la UNESCO, prof. dr. Nicolae Manolescu, şi dr. Lilian Zamfiroiu
Ambasadorul României la UNESCO, prof. dr. Nicolae Manolescu, şi dr. Lilian Zamfiroiu

Mierea de pe Valea Barcăului dusă de Fundaţia AGAPIS la cel mai mare târg de produse alimentare din lume, care are loc zilele acestea la Paris, a atras atenţia oficiaalităţilor, presei franceze, dar şi clienţilor, care au început să cumpere pachetului exclusivt "Art of DAR", în care este oferită mierea, dar şi un gem produs după o reţetă specială a unei doamne din localitatea Viscri, judeţul Braşov.

Produsul exclusivist The Art of DAR, format dintr-un recipient de sticlă argintată umplut cu miere sau cu gem, o ramă de stejar ceruită şi o linguriţă de argint, a fost lansat luni, 22 octombrie 2012, la prestigiosul târg „Global Food Marketplace”– SIAL, Paris, de către Fundaţia ADEPT Transilvania (care promovează gemul) şi AGAPIS Sălaj (care a dus acolo mierea de pe Valea Barcăului). Potrivit PR-ului celor două fundaţii, lansarea s-a făcut în prezenţa ambasadorului României în Franţa, Bogdan Mazuru, care s-a arătat deosebit de încântat de iniţiativa de a lansa un produs care să promoveze Transilvania şi meşteşugurile celor două zone. De asemenea, domnia sa a apreciat buna colaborare a acestora.

Ambasadorul României la UNESCO, prof. dr. Nicolae Manolescu, şi dr. Lilian Zamfiroiu

CLICK AICI PENTRU GALERIE


Miercuri, 24 octombrie 2012, ambasadorul României la UNESCO, prof. dr. Nicolae Manolescu şi dr. Lilian Zamfiroiu, adjunctul ambasadorului României la UNESCO, au răspuns invitaţiei de a vedea produsul exclusivist expus la târgul SIAL, Paris şi au apreciat că acesta este un excelent instrument de promovarea a culturii, artei, meşteşugurilor şi produselor locale ale României în lume.  Tot miercuri,  canalul ofical al târgului, SIAL TV, a prezentat un reportaj despre initiativa originală a românilor, The Art of DAR.  Răzvan Popa, responsabil pentru agricultură şi biodiversitate în cadrul activităţiilor fundaţiei ADEPT Transilvania, a vorbit în cadrul interviului despre colaborarea celor două fundaţii şi despre mierea şi gemul care vor completa produsul exclusivist creat de către meşteşugarii transilvăneni. Acesta a precizat că produsul cu numărul 1001 va fi scos la licitaţie, iar banii vor fi folosiţi pentru o cauză socială, sau vor fi investiţi pentru o acţiune de sustenabilitate a turismului în cele două zone, Valea Barcăului şi Târnava Mare.


 Nici clienţii n-au rămas indiferenţi la oferta românilor, mai mulţi cumpărând produsul oferit spre vânzare la preţul de 365 de lei.

Citeşte şi FOTO - VIDEO Cum a ajuns mierea din Sălaj "vedetă" la Paris

Zalău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite