Restricţie de viteză pe podul peste râul Olt, la Slatina. Se circulă cu 30 km/oră. Problema este nerezolvată de jumătate de an

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Drumarii spun că vor face „cârpeala“ până sâmbătă FOTO: Adevărul
Drumarii spun că vor face „cârpeala“ până sâmbătă FOTO: Adevărul

Şoferii au noi posibilităţi de a-şi testa răbdarea în trafic, poliţiştii anunţând că de joi, 19 ianuarie, s-a restricţionat viteza de deplasare pe podul peste râul Olt, la Slatina, la 30 km/h.

Pe podul peste râul Olt, la km 48+570,  a apărut o nouă groapă în carosabil, astfel că poliţiştii au stabilit ca şoferii să circule, pe ambele sensuri de mers, începând de joi, orele 13,00, până la terminarea intervenţiei drumarilor, cu doar 30 km/h în această zonă, fiind asigurată lăţimea minimă de trecere de 30 km/h.

„Pentru a preveni producerea unor accidente rutiere, recomandăm conducătorilor auto să manifeste prudenţă sporită la volan, să adapteze viteza de deplasare condiţiilor concrete de drum şi să păstreze distanţa în mers“, este recomandarea poliţiştilor.

Defecţiunea a apărut fix în acelaşi loc în care, în iulie anul trecut, se semnala o groapă în carosabil. Secţia de Drumuri Olt a intervenit atunci, montând o placă de metal, însă astăzi, la o inspecţie a zonei, administratorul drumului a constatat că vechea groapă s-a mărit şi că, temporar, trebuie montată o nouă placă de metal, mai mare.

„Problema este în acelaşi loc şi vom monta o placă de metal mai mare. Sâmbătă circulaţia se va relua fără restricţii. Ceea ce facem noi este o soluţie provizorie, pentru că am scos lucrarea la licitaţie, anul trecut, şi nu s-a prezentat nimeni, acum suntem din nou în procedură, pentru această problemă. În regie proprie nu putem să facem, pentru că e vorba de un beton special, pentru care ar trebui să mergem într-o staţie, nu-l putem face oricum, trebuie reparată placa de armătură, trebuie turnate două straturi de asfalt, conform soluţiei proiectantului“, a declarat directorul SDN Olt, Adrian Motorga.

Cum lucrarea a fost evaluată la mai puţin de jumătate de miliard lei vechi, niciun constructor nu a considerat, până acum, că merită să se prezinte la licitaţie.


 

Slatina



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite