Ce afacere să-ţi deschizi acum cu bani puţini, în Bucureşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Antreprenorii din România sunt de părere că businessuri precum deschiderea unei şaormerii, a unui petshop online sau a unei ceainării ar înregistra profit, în această perioadă.

Câţi nu şi-au dorit până acum să devină propriul şef, cu o investiţie nici prea mare, nici prea mică? Însă, din cauza contextului economic actual şi a riscurilor care vin „la pachet“ odată cu începerea unei afaceri, mulţi dau înapoi. Afaceriştii din România îi sfătuiesc pe locuitorii Capitalei cum să pună pe picioare o afacere cu o investiţie iniţială minimă.

Marius Ghenea, proprietarul grupului de magazine FIT Distribution, care încadrează brandurile PC Garage, Garage Mall, PC Fun, Electro Fun, mizează pe un start-up în sectorul online, în domeniul serviciilor. „Aş investi într-un business de servicii, de la cele profesionale, până la un magazin online.

Acest lucru este decis şi în funcţie de experienţa şi de interesul antreprenorului“, a explicat Ghenea. Omul de afaceri este de părerea că investiţia într-un petshop online, într-un site de reduceri sau într-un magazin de vânzare pe internet a accesoriilor de modă ar fi una profitabilă.

Ceai şi şaorma

Ioan Radu Tudorache, care împreună cu fratele său controlează distribuitorul de medicamente Montero şi reţeaua de farmacii Remedio, spune că o afacere care ar avea lipici la bucureşteni ar fi o ceainărie boemă. „Aş deschide o ceainărie, un model aparte de business, cu cărţi pentru cei care vor să cirească şi cu un ambient specific. Locul unde aş deschide ceainăria ar trebui să fie unul boem, însă nu Centrul Istoric. Mai degrabă într-o zonă adiacentă Parcului Cişmigiu“, a spus antreprenorul. Tudorache crede că o astfel de investiţie ar fi una profitabilă, întrucât „este încă loc pe piaţă“.
Alte afaceri care ar înregistra profit în Capitală sunt şi şaormeriile, covrigăriile sau pizzeriile. Gabriel Cârlig, preşedintele Jolidon Import Export consideră îmbietor acest domeniu al fast-foodurilor.

Un magazin de vinuri ar fi, de asemenea, un business care ar putea înregistra profit în Bucureşti. Acest lucru îl susţine Eugen Banciu, fondatorul şi directorul general al distribuitorului de medicamente Farmexpert. „Sunt sigur că o astfel de activitate ar înregistra profit pentru că piaţa este în creştere şi nu există foarte multe magazine de vinuri în Bucureşti“, a explicat afaceristul.

Investiţii în domeniul textilelor

Un alt antreprenor optimist când vine vorba de investiţii în Capitală este şi Ionuţ Negoiţă, care deţine mai multe afaceri în sectorul imobiliar, printre care şi grupul RIN Hotels. Acesta spune că şi-ar încerca norocul în domeniul textilelor, în cel auto şi chiar şi în ramura HoReCa. „O afacere profitabilă ar fi un magazin de textile, cum ar fi vânzarea de prosoape, draperii. Ar merge şi un service auto. Pentru aceste chestiuni mai personalizate sau profesionale există o cerere destul de mare în Bucureşti“, a spus Negoiţă.

Doru Lionăchescu, preşedintele Capital Partners, ar investi într-un business online, însă în ceva ce nu există încă pe piaţă. „Ar trebui căutată o chestie care lipseşte. Dacă aş şti ce, probabil că aş deschide eu“, a mărturisit acesta.






București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite