FOTO Azi e vinerea neagră la cumpărături: magazinele de electronice sparg preţurile pentru o zi!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reducerile din campania „Black Friday", cunoscută la nivel mondial, vor ajunge până la 60%, în cazul multor produse electro-IT. Astfel, bucureştenii vor putea cumpăra azi frigidere cu numai 499 de lei, maşini de spălat cu 699 de lei, camere foto cu 149 de lei, precum şi televizoare LED şi 3D cu reduceri de până la 50%.

Cel mai important eveniment de cumpărături din întreaga lume a ajuns şi în România! În ultima vineri din noiembrie, vizitatorii magazinelor Flanco, eMAG, PC Garage, Evomag şi Koyospot sunt aşteptaţi să golească rafturile de electronice, electrocasnice şi produse IT.

Înghesuială la promoţii

CITEŞTE ŞI:

Urmează o zi nebună de cumpărături: site-urile magazinelor care oferă promoţii în „vinerea neagră" s-au blocat!

Azi e vinerea neagră la cumpărături: magazinele de electronice sparg preţurile pentru o zi!

Cozi şi îmbulzeală la „vinerea neagră" de la cumpărături. 500 de televizoare s-au vândut într-o oră

Primul bilanţ din magazinele Flanco în „Black Friday": 40 de produse vândute pe minut

Cititorii despre „vinerea neagră": „Majoritatea celor care sperau la chilipiruri au rămas cu buza umflată"

VIDEO eMAG se pregăteşte de reaprovizionare. 30.000 de produse au "zburat" de pe rafturile magazinului în opt ore

Vezi cum e Black Friday în America: VIDEO Retailerii au dat startul la reduceri de Black Friday, americanii cumpără cu prudenţă

Tradiţia „Black Friday" (vinerea neagră n.r), originară din Statele Unite, a devenit un fenomen mult-așteptat atât în retailul tradiţional, cât şi online în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoţiilor.
Speranța celor de la Flanco și eMag, care au vrut să aducă anul acesta "Vinerea Neagră" și în România, este că evenimentul va stimula piaţa electro-IT, unde va fi înregistrat un număr record de vânzări din an. "Numai prin aceasta acţiune, eMAG şi Flanco vor creşte nivelul întregii pieţe electro-IT cu 10 milioane de euro", a declarat pentru „Forbes" Iulian Stanciu, Preşedintele grupului de companii eMAG, Flanco, Asesoft Distribution. "Prin amploarea sa, evenimentul va atrage serios atenţia consumatorilor spre piaţa de electro-IT din Romania şi va genera schimbări de comportament în rândul acestora, determinându-i pe mulţi să îşi reînnoiască televizoarele, calculatoarele sau electrocasnicele deşi nu aveau în plan acest fapt."

“Prin Black Friday, care va deveni cu siguranţă o tradiţie, lansăm sezonul cumpărăturilor de Crăciun şi încurajăm toţi consumatorii să achiziţioneze acum produsele pe care le doresc" spune și Adrian Olteanu, CEO Flanco. În pieţele dezvoltate "Vinerea Neagră" este un eveniment major, produsele şi brandurile promovate în această zi fiind vedetele întregului sezon.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite