Prima benzinărie complet automatizată din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Bioromoil Automatic Stations, din grupul Bioromoil, a inaugurat ieri, într-un complex comercial din Craiova, prima benzinărie complet automatizată din România, sub brandul AutoMat.

Citiţi şi  Patru foşti manageri din Rompetrol pun pe picioare o nouă reţea de benzinării

Investiţia se ridică la 220.000 de euro, iar compania şi-a propus construirea a 100 de astfel de staţii în următorii trei ani, adică atingerea unei cote de 3% din piaţă, după investiţii de 25 de milioane de euro.

„Întrucât este complet automatizată, fără personal, preţurile noastre sunt la limita inferioară a pieţei sau chiar sub piaţă", a declarat Laurenţiu Argeşanu, director general al Bioromoil Automatic Stations.

Benzinăria de la Craiova este a treia sub brandul AutoMat, primele două fiind deschise la Drobeta Turnu-Severin şi Târgu- Jiu, iar până la finele acestui an vor fi inaugurate astfel de benzinării în centre comerciale din Slatina, Iaşi, Bacău, Focşani, Brăila şi Sibiu. Anul viitor, compania va intra şi pe pieţele din Bulgaria şi Republica Moldova.

Staţiile dispun de şase pompe, unde se comercializează două tipuri de benzină şi unul de motorină. Plata carburanţilor se realizează înainte de alimentare şi poate fi efectuată atât cu cardul, cât şi cash. Clienţii mai au la dispoziţie două automate de cafea şi de dulciuri şi răcoritoare, precum şi un echipament de verificare a presiunii în roţi.

De asemenea, în cadrul staţiei este integrat şi un terminal BRD, prin intermediul căruia se pot efectua plăţi pentru facturile de utilităţi - prin card bancar sau numerar, alimentarea cu numerar a contului de card BRD şi alte tipuri de operaţiuni.

Instrucţiunile de folosire pentru fiecare serviciu sunt afişate în dreptul echipamentelor, însă clienţii pot contacta direct din staţie unul dintre dispecerii din Call Center, prin apăsarea unui buton.

Românii nu vor renunţa să meargă cu maşina

Întrebat de ce a lansat acest business într-o perioadă în care consumul de carburanţi este în scădere, Argeşanu a arătat că mizează pe faptul că românii nu vor renunţa să meargă cu maşina. "În ciuda tuturor scăderilor, în acest an, consumul de carburanţi are cel mai mic recul, de circa 8%. Carburanţii sunt un produs de strictă necesitate, iar, în această perioadă, costul investiţiilor este redus, la fel şi costurile operaţionale", a arătat oficialul companiei.

"Un business început în timp de criză poate fi de succes dacă este bine manageriat", a mai spus el, arătând că mizează pe preţul scăzut al carburanţilor din aceste benzinării şi pe proximitatea lor faţă de consumator, staţiile fiind amplasate în centre comerciale.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite