Ce probleme ați întâmpinat când ați încercat să vă reziliați contractul de telefonie sau internet?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Potrivit unui ordonanțe publicate în Monitorul Oficial, orice client al unui operator de telefonie, internet sau cablu TV poate renunța la abonament dacă nu este mulțumit de serviciul oferit. Atenție însă, prevederea nu este valabilă pentru cei care au beneficiat de o promoție. Povestiți-ne ce probleme ați întâmpinat când ați încercat să vă reziliați contractul.

Cei care vor să-și rezilieze contractul trebuie să știe că nu pot face acest lucru dacă au beneficiat de o promoție la încheierea acestui document, ca de exemplu minute promoționale, telefoane gratuite sau echipamente în custodie. Operatorii spun că nu au nicio problemă cu aplicarea acestei legi, dacă sunt exceptate promoțiile. "Din punctul nostru de vedere acesta este un principiu de bun simț. Ca în orice relație corectă, operatorul face astfel de investiții știind că poate conta pe un contract care se încheie pentru o anumită perioadă", arată Cristina Popescu, directorul de relații publice al Romtelecom.

Legea mai prevede că utilizatorul care vrea să-și rezilieze contractul trebuie să aibă motive întemeiate pentru a face acest lucru. „Dacă faceţi un contract cu un operator de internet pe doi ani şi după o lună sau două modemul nu funcţionează, puteţi să renunţaţi la acel contract fără să mai plătiţi contravaloarea lunilor până la încheierea abonamentului sau o eventuală taxă, aşa cum era până acum", arată senatorul Iulian Urban, iniţiatorul acestei legi.

Povestiți-ne ce probleme ați întâmpinat când ați încercat să vă reziliați contractul la operatorul de internet, cablu sau telefonie.

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite