Adevarul.ro
- Actualizat 22:14
- FP Romania
- Adevarul.it
- Adevarul.es
- Adevarul.md
- Abonamente
- SANATATE
- Suplimente

- TOP ARTICOLE
- Arhiva
- Nu pierdeţi!
- Anonymous
- Ştii ce mănânci?
- CeauşescuNOU!
- Europa
- METEO
- JO 2012
- Alegeri locale
vitamina d
Cum îţi influenţează sănătatea anotimpul în care te naşti
15.05.12 | SANATATE | Dacă te-ai născut iarna, ai o predispoziţie pentru boli psihice, potrivit unui studiu publicat recent. Dar nici dacă ai venit pe lume vara nu eşti mai ferit de probleme. Află în continuare care ar fi acestea. Articol complet
Vitamina D, o nouă soluţie pentru hipertensivi! Fără efecte secundare!
26.04.12 | SANATATE | Suplimentele cu vitamina D ar putea fi introduse în schema de tratament a hipertensivilor, după ce un studiu danez a indicat efectul hipotensiv al acestora. Articol complet
Atenţie la deficitul de vitamina D iarna!
24.01.12 | SANATATE | Carenţa „vitaminei soarelui“ predispune la fracturi, la depresie şi la infecţii, iar în cazul copiilor determină rahitism şi chiar retard mintal. Articol complet
Când este nevoie să luăm vitamina D
26.11.10 | MEDICINA CLASICA | În lipsa vitaminei D, calciul nu se fixează la nivelul oaselor. Dar, mai mult decât atât, deficitul de vitamina D este asociat şi cu apariţia depresiei, a obezităţii şi a maladiei Alzheimer. Articol complet
Osteoporoza nu este o boală feminină
19.10.10 | SANATATE | 20% din persoanele care suferă de demineralizare osoasă sunt bărbaţi. Afecţiunea este mai frecventă după 65 de ani. Boala poate să apară pe fondul unor probleme medicale şi unui stil de viaţă sedentar, atrag atenţia specialiştii, de Ziua Internaţională a Osteoporozei, marcată pe 20 octombrie. Articol complet
Vitamina D activează sistemul imunitar
02.05.10 | SANATATE | Vitamina D din uleiul de peşte, care a marcat copilăria multor generaţii, previne rahitismul şi are un rol foarte important în apărarea organismului, susţin cercetătorii danezi. Articol complet
Vitamina D, protecţie împotriva cancerului
13.03.10 | SANATATE | O cantitate scăzută de vitamină antirahitică în organism este asociată de specialiştii americani cu o creştere a riscului de apariţie a cancerului. Articol complet
Vitamina D protejează neuronii
26.01.10 | SANATATE | Vitamina D este benefică nu doar pentru menţinerea sănătăţii oaselor, ci şi pentru creier, au descoperit de curând cercetătorii de la Şcoala de Medicină şi Sănătate Publică a Universităţii Wisconsin din SUA. Articol complet
Atenţie la carenţa de vitamina D!
08.01.10 | MEDICINA CLASICA | Cunoscută mai ales pentru rolul său în fixarea calciului în oase, vitamina D este implicată în multiple procese care protejează sănătatea organismului. Articol complet

La 200 de ani de la ocuparea Basarabiei de catre Rusia (stıl vechi, 28 mai 1812), e cazul să ne întrebăm ce efecte a avut anul 1812 asupraistoriei provinciei dintre Prut şi Nistru şi să facem o comparaţie cu cea de-a doua ocupaţie, sovieto-rusă, din 1940. Continuare

USL rade tot?
Legea uninominalului pur va da lovitura de graţie PDL.

Nu apăsaţi butonul roşu!
Beţia puterii e diferită de cea obişnuită. Nu-l duce pe beţiv într-un cotlon, la culcare, ci îl varsă la groapa istoriei.

Atenţie, se dispare!
Pe vremea Împuşcatului, activiştii de partid nu aveau curaj să pronunţe numele Şefului, de aceea depersonalizaseră chiar şi limba română: se pleacă... se vine... se doreşte... se vrea...

Eşti sigur, Ioane?
Ioane, toată viaţa ta ai trăit şi trăieşti pentru sufleţelul tău.

Mioara, o prinţesă părăsită
De cealaltă parte, Petre nu suflă niciun cuvinţel în apărarea Mioarei, căci ar însemna că trebuie să se caute şi el niţel prin portofel. Cum ziceam, fostul prim-ministru se comportă ca regii de odinioară.








