Noua modă: abonament cu buletinul în Liga I

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Violenţa fanilor din ce în ce mai des întâlnită pe stadioanele Ligii I determină cluburile să adopte măsuri extreme de securitate. Cluburile româneşti declară război huliganilor prin

Violenţa fanilor din ce în ce mai des întâlnită pe stadioanele Ligii I determină cluburile să adopte măsuri extreme de securitate.

Cluburile româneşti declară război huliganilor prin introducerea unor sisteme computerizate de acces şi de supraveghere. Bilete şi abonamente luate pe bază de buletin, fotografii digitale cu chipurile fanilor la intrarea în stadion şi camere de supraveghere la fiecare sector al tribunei sunt elementele unor sisteme de securitate care din această vară vor fi prezente şi în Liga I.

Steaua va inaugura un astfel de sistem cu ocazia partidei cu Zaglebie Lubin din această seară. Biletele pentru acest meci şi abonamentele pentru sezonul 2007-2008 al Ligii I sunt personalizate, au coduri de siguranţă şi s-au eliberat doar pe baza actului de identitate al cumpărătorului. Astfel, datele spectatorilor sunt stocate, iar în cazul unor incidente vinovaţii pot fi uşor identificaţi.

La intrările în stadion, la fiecare poartă de acces, au fost montate camere video, urmând ca spectatorii, cărora li se interzice să aibă faţa acoperită, să fie filmaţi. În plus, fiecare spectator este obligat să stea pe locul indicat pe bilet. Strategie de marketing Tot datorită noului sistem de acces, odată intrat în stadion, un spectator, dacă va dori să iasă, nu va mai putea intra a doua oară.

După Steaua, următorul club care are în vedere instalarea unui astfel de sistem este Rapid, unde se aşteaptă emiterea cardurilor pentru abonamente. Centralizarea datelor suporterilor fideli ai cluburilor poate avea şi un alt scop în afara asigurării securităţii.

La Rapid, departamentul de marketing intenţionează să folosească lista abonaţilor şi pentru promovarea articolelor cu însemnele clubului. Astfel, pe adresa fanilor vor fi trimise pliante şi anunţuri publicitare, promovarea astfel făcută fiind mult mai eficientă decât magazinele de reprezentare.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite