FOTO Un mini „Santiago Bernabeu” pentru Bucureşti!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă treci prin Piaţa George Enescu din Bucureşti până duminică, poţi vizita o replică a celebrului stadion „Santiago Bernabeu" din Madrid, arenă care gazduieşte finala Ligii Campionilor.

„Stadionul Stelelor Heineken" este compus din 25 de module pentru a căror construcţie s-au folosit 40.000 doze Heineken de 0,33 litri, aproape jumătate din capacitatea arenei Santiago Bernabeu. Dozele sunt fixate pe o matrice semi-sferică de opt metri x şase metri, având o înălţime de trei metri. „Stadionul Stelelor Heineken" a fost construit în trei săptămâni, iar montarea lui în Piaţa George Enescu a durat două zile.

Vezi aici galeria foto cu "Stadionul Stelelor Heineken"

„Heineken şi UEFA Champions League sunt o asociere perfectă. UEFA Champions League a devenit o competiţie cu adevărat internaţională, vizionată de milioane de oameni din întreaga lume. Heineken este o marcă de bere internaţională, consumată în aproape toate ţările de pe glob, cu aceeaşi plăcere. În fiecare an, oferim consumatorilor experienţe unice, aşa cum doar Heineken poate face. Am construit replica stadionului Santiago Bernabeu pentru a celebra fotbalul de calitate care se joacă în UEFA Champions League, una dintre cele mai admirate competiţii de fotbal la nivel mondial. De cinci ani de zile inspirăm fanii fotbalului, oferindu-le mereu experienţe noi în cadrul UEFA Champions League, iar anul acesta le oferim Stadionul Stelelor Heineken, o creaţie de artă contemporană", a declarat Paul Markovits, director marketing Heineken România.

În arena „Stadionului Stelelor Heineken", iubitorii fotbalului vor avea ocazia să urmărească faze impresionante din istoria Ligii Campionilor. Experienţa va fi întregită de jocurile de lumini care vor reda atmosfera dramatică a meciurilor de fotbal.

2010 este cel de-al cincilea sezon în care Heineken este sponsor oficial al Ligii Campionilor. Stadionul Stelelor Heineken este doar una dintre surprizele care celebrează Liga Campionilor în România. Prin promoţia „Fii printre stelele din UEFA Champions League", care s-a incheiat în data de 30 aprilie 2010, Heineken va trimite 10 consumatori români să trăiască timp de trei zile experienţa VIP, care include vizionarea finalei Ligii Campionilor din Madrid şi trăirea istoriei fotbalului în timp ce se scrie.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite