Patronul lui Mutu dă 25 milioane de euro pentru refacerea Colosseumului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
La Colosseum, turiștii chinezi se fotografiază cu viza Schengen
La Colosseum, turiștii chinezi se fotografiază cu viza Schengen

Brandul de încălţăminte de lux Tod's va participa la restaurarea Colosseumului cu 25 de milioane deeuro în cadrul celei mai mari campanii de salvare a monumentelor istorice italiene cu bani privaţi.


"Nu voi pune Tod's pe Colosseum", a spus CEO-ul companiei, Diego Della Valle, atunci când a fost întrebat de un reporter dacă edificiul vechi de 2.000 de ani va fi acoperit de panouri publicitare imense. Oficialii spun ca brandingul va fi discret (afişe mici la baza clădirii) şi că tot procesul de restaurare va fi filmat pentru a fi ulterior folosit în campaniile depromovare Tod's.

Amfiteatrul roman din anul 80 d.Hr., care găzduia lupte cu gladiatori şi spectacole cu animale, este unul dintre cele mai populare monumente din lume şi atrage anual 6 milioane de vizitatori. Dar, la fel ca alte situri vestite ale Italiei, a avut foarte mult de suferit în ultimii ani din cauza lipsei de fonduri. Piero Meogrossi, arhitectul care se ocupă de recondiţionare, spune că monumentul primeşte anual 500.000 de euro de la stat, ceea ce înseamnă o zecime din suma de care are nevoie. Sponsorizarea artelor a fost un subiect tabu pentru mult timp în Italia, dar din cauza crizei economice guvernul itlian a fost nevoit să re-evalueze implicarea sectorul privat în aceste domenii.

Lucrările de restaurare vor începe în martie şi vor dura aproximativ 2 ani, timp în care Colosseumul va fi în continuare deschis publicului

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite