„Piţurcă“ umple din nou Ghencea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Roş-albaştrii au vândut peste 4.000 de abonamente până la ora actuală, iar la meciul de sâmbătă, cu Universitatea Craiova, stadionul va fi arhiplin.  Revenirea lui Victor Piţurcă a declanşat o adevărată nebunie printre suporteri. Fanii Stelei au dat uitării conflictul cu Gigi Becali şi şi-au întors faţa din nou către echipă.

În doar două săptămâni, Steaua a vândut peste 4.000 de abonamente, adică mai mult decât a reuşit să o facă în întreg sezonul trecut. Iar previziunile oficialilor din Ghencea sunt şi mai optimiste.

„Ţintim spre 7.000-8.000 de carduri vândute până în septembrie. Lumea este foarte doritoare", ne-au dezvăluit oamenii din Ghencea. Adică mai mult decât media de spectatori din sezonul trecut, care a fost de 7.400. Ce au reuşit să facă Piţurcă şi Ienei este unic în acest sezon de Liga I.

Stadionul plin cu Craiova

Steaua a vândut cu peste 1.000 de tichete mai mult decât rivalele din provincie, Timişoara şi CFR Cluj, surclasând eternii duşmani din Ştefan cel Mare şi Giuleşti, care au adunat până acum puţin peste 1.000 de plătitori fiecare. Iar roş-albaştrii nu vor să se oprească aici. „Primul meu obiectiv ca preşedinte este să aduc 15.000 de abonaţi la echipă în viitorul apropiat", ne-a mărturisit Emeric Ienei. Acest lucru ar creşte bugetul clubului cu câteva milioane bune de euro.

Mai mult de atât, steliştii sunt siguri că meciul de sâmbătă, de la ora 20.00, cu Universitatea Craiova, se va disputa cu casa închisă, lucru în premieră în ultimii ani. Fanii din Ghencea au luat cu asalt casele de bilete încă de la primele ore ale dimineţii, iar, la ora deschiderii, peste 400 de oameni aşteptau să-şi procure tichete. În doar câteva ore, peste 4.500 de simpatizanţi şi-au asigurat prezenţa pe stadion.

Cât au vândut rivalele

Dinamo -   1.200
Rapid-    1.500
Universitatea Craiova -   400
FC Timişoara  -  3.000
CFR Cluj -   3.000

Steaua e roş-galbenă-albastră

Steaua şi-a dezvăluit, ieri, noile echipamente de la Nike, companie cu care lucrează din 2003 şi alături de care va continua până în 2014. Dacă pe teren propriu steliştii vor evolua în aceleaşi haine, roş-albaştrii şi-au pregătit două seturi de „uniforme" noi pentru partidele disputate în deplasare: unul albastru, identic cu cel al Stelei II, şi unul deosebit, galben, cu inserţii în culorile clubului pe mâneci.

Steaua a mai evoluat în galben cu roşu acum un deceniu, tot cu Piţurcă antrenor, însă atunci nu i-a mers prea bine. A pierdut cu 3-2, împotriva rivalei Dinamo. Ca un element inedit la acest echipament, steliştii au inscripţionat sloganul clubului, „Trup şi suflet pentru culori", pe dedesubtul stemei, în dreptul inimii.

Un tricou de joc costă 100 de euro

Totuşi, pentru a-şi procura tricoul de joc al favoriţilor, fanii trebuie să facă un sacrificiu financiar mare şi să plătească circa 100 de euro pentru el. Există însă şi varianta replicii, care costă 180 RON. „Sper ca noul echipament să ne poarte noroc. Cei care îl purtăm trebuie să ne gândim de cinci ori înainte să îl îmbrăcăm. La Steaua se joacă întâi cu sufletul, nu pentru bani", a atenţionat căpitanul Nicoliţă.

„Toţi jucătorii noştri vor primi o carte cu istoria Stelei şi DVD-urile de la finalele europene pentru a se familiariza cu ce-nseamnă Steaua", a completat şi Bobby Durbac, directorul de marketing.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite