Ursus îţi aduce aminte de succesele "Generaţiei de Aur"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ursus, sponsorul oficial al primei reprezentative de fotbal, a lansat o serie limitată de ambalaje cu ocazia Campionatului Mondial din Africa de Sud.

După ce în 2009 compania a lansat noua doză cu aspect mat, Ursus revine cu o surpriză specială pentru toţi microbiştii - seria limitată de doze dedicate Cupei Mondiale din Africa de Sud. Dozele sunt dedicate tuturor celor care iubesc fotbalul şi îi înfăţişează pe suporterii echipei naţionale cum sărbătoresc trei momente de glorie din istoria naţionalei. România-Columbia 1994, România-Argentina 1994 şi România-Anglia 1998 sunt meciurile care au scos cei mai mulţi români în stradă şi au născut sentimente neegalate de mândrie pentru prima reprezentativă.

„Echipa naţională de fotbal reuneşte cei mai buni jucători iar românii îi urmăresc cu pasiune. Ursus îşi aminteşte sentimentul suporterilor atunci când echipa a obţinut respectul adversarelor şi i-a scos în stradă. Trei meciuri au creat acest sentiment puternic şi atmosfera de bucurie naţională. Această emoţie ar trebui să ne amintească de unde trebuie să pornim din nou: jucători, suporteri şi sponsori - să privim viitorul cu optimism ", a declarat Grant McKenzie, vicepreşedinte marketing Ursus Breweries.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite