Creştere de 222% a participării la meciurile de rugby în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un studiu comandat de MasterCard Worldwide relevă că totalul activităţilor economice generate de vizitatori în perioada Cupei Mondiale de rugby s-ar putea ridica la valoarea de 654 milioane de dolari, că activitatea economică asociată sportului, în Noua Zeelandă, ar putea valora 11,7 miliarde de dolari, până la sfârşitul acestui deceniu. În privinţa României, se constată o creştere a participării oamenilor la meciurile de rugb

Mike Miller, IRB Chief Executive, a declarat: "Cupa Mondială de Rugby este în top trei evenimente sportive şi cel mai mare eveniment din lume în acest an. Aşa cum arată şi raportul, turneul va stimula activitatea economică din întreaga lume şi, în particular, din Noua Zeelandă, atât în timpul turneului, cât şi pe termen lung. Nu avem niciun dubiu că turneul din anul acesta va fi spectaculos şi memorabil. Va avea loc într-o ţară care iubeşte rugby-ul şi a cărei echipă este pe primul loc în lume, iar turneul va fi mult mai competitiv şi imprevizibil ca până acum. Alături de ţările cu tradiţie în rugby, fanii vor avea ocazia să vadă naţiuni emergente, ca Rusia, care participă pentru prima dată la Cupa Mondială de Rugby şi România, unde participarea a crescut cu 222%, din 2003, contribuind astfel la mărirea atractivităţii turneului şi asigurând premisele pentru o creştere ulterioară".

95.000 de suporteri din întreaga lume vor vizita Noua Zeelandă

Pe baza vânzărilor de bilete în avans, mai mult de 95.000 de fani străini vor vizita Noua Zeelandă pentru Cupa Mondială de Rugby 2011, care a început vineri, pe 9 septembrie. Totalul vânzărilor de bilete (incluzând aici şi pe cele din Noua Zeelandă), care sunt preconizate să ajungă la 1,35 milioane, vor genera venituri de 224,5 milioane de dolari pentru organizatorii turneului. "Faptul că turneul are loc în Noua Zeelandă, casa spirituală a rugby-ului, cu echipa gazdă clasată pe primul loc în lume şi deţinând unul dintre cele mai puternice branduri sportive din lume, creşte valoarea şi interesul pentru Cupa Mondială de Rugby”, spune Profesorul Simon Chadwick, directorul Centrului de Afaceri Internaţionale Asociate Sportului (CIBS) la Coventry University.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite