Motociclism: Mircea Vrăjitorul pe locul nouă la Valencia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Concurând pentru CSM Bucureşti, pe o Yamaha YZF R6, Mircea Vrăjitoru a terminat pe locul nouă etapa de la Valencia, obţinând şapte puncte, un rezultat extrem de promiţător pentru pilotul de 18 ani. Deţinător al unui wild card şi concurând pentru Las Vegas Racing Team Arad, Robert Mureşan a reuşit să termine cursa pe locul treisprezece, pe o motocicletă împrumutată, nepregătită pentru circuit, adunând trei puncte.

Sâmbătă, 10 aprilie, pe circuitul de la Valencia (Spania) s-a desfăşurat etapa cu numărul doi a Campionatulului European Superstock, competiţie inclusă  în programul World Superbike. La cursă au participat şi doi piloţi români, Mircea Vrăjitoru (CSM Bucureşti) şi Robert Mureşan (Las Vegas Racing Team Arad). Pilotul CSM Bucureşti a obţinut cel mai bun rezultat al său de până acum: şapte puncte, care-l claseză pe locul cincisprezece în clasamentul general, din optsprezece piloţi. 

„În primul rând, am avut o echipă foarte bună în spate. Am avut un start foarte bun, am plecat de pe grilă încrezător în forţele proprii şi am forţat tur de tur, încercând să fiu cât mai rapid. Am reuşit să îmi păstrez locul nouă de la început până la sfârşit, chiar dacă în ultimele două tururi de circuit m-au cam lăsat puterile. Am să remediez însă această şi problemă” a declarat Mircea Vrăjitoru. De menţionat că şase piloţi au abandonat cursa.

Robert Mureşan s-a deplasat la Valencia cu motocicleta de rezervă a lui Cătălin Cazacu, campion naţional la viteză pe circuit şi pe aeroport, o Honda CBR600RR, închiariată cu doar o săptămână înainte de cursă şi nepregătită pentru circuit. În timpul cursei, Robi a avut probleme cu electronica motocicletei, trebuind să intre la boxe, însă odată acestea remediate a scos timpi similari cu piloţii de poziţiile cinci şi şase. Iată declaraţia lui Robi:

„Ne-am hotărât să venim la cursă în urmă cu o săptămână şi nu am avut timp să pregătim motocicleta pentru circuit. Am avut probleme cu butonul care limitează turaţia motorului la intrarea pe linia boxelor, acesta activându-se chiar în timpul cursei. Odată rezolvată problema, deşi pierdusem un tur la boxe, am intrat înapoi  în cursă imediat după piloţii de pe locurile cinci şi şase şi am mers în acelaşi ritm cu ei până la final. Privesc etapa de la Valencia, ca pe un test”.


Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite