Mascotele au rămas nevândute

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vânzătorii de mascote s-au plictisit îngrozitor
Vânzătorii de mascote s-au plictisit îngrozitor

Deşi gigantica sală din Nanjing numără 13.000 de locuri, aici a existat un singur stand unde s-au vândut produse promoţionale cu însemnele competiţiei.

Dacă la turneul final rezervat băieţilor, desfăşurat în luna februarie, în Croaţia, existau zeci de buticuri şi suporterii stăteau minute în şir la coadă pentru a cumpăra o minge, un tricou sau un breloc, la Nanjing situaţia a fost total diferită.

Taurul handbalist, mascota Campionatului Mondialul, a rămas nemişcat pe tejghele, preţul de 10 euro (la fel ca în Croaţia) fiind mult prea piperat pentru chinezul de rând.

O minge oficială a costat 30 de euro, dar aici chiar nu s-a înghesuit nimeni. Interesant este că nu au fost deloc puse la vânzare pentru publicul larg şi alte produse, asta în contextul în care China este una dintre ţările care contribuie serios la bugetul formaţiilor de fotbal din Europa şi al celor din NBA, prin numărul mare de tricouri care sunt cumpărate de fanii de aici.

Nici ziarele locale, fie ele chiar de sport, nu au mediatizat prea mult competiţia. S-a scris maximum o jumătate de pagină pe zi, în timp ce articolele referitoare la performanţele din badminton sau la medaliile sportivilor chinezi la Jocurile Asiei erau la ordinea zilei.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite