Tiger Woods pierde contracte publicitare, după scandal
0Deşi pentru media şi pentru internet, în special pentru portalul Yahoo!, aventurile amoroase şi accidentele, de circulaţie sau familiale, ale jucătorului de golf american Tiger Woods reprezintă în aceste zile o veritabilă mană cerească, pentru agenţiile publicitare care "vând produsul numărul 1 din lume în lumea sportului" la televiziuni afacerile merg prost, puritanul public american neagreând aventurile extraconjugale ale vedete
Potrivit Institutului american de măsurare a audienţei Nielsen, sportivul altădată omniprezent pe micul ecran nu a fost văzut în vreun spot publicitar difuzat în ore de mare audienţă de la spotul pentru marca de aparate de ras Gillette difuzat pe 29 noiembrie. Aceasta înseamnă doar la 2 zile după debutul valului mediatic împotriva sportivului de 33 de ani, declanşat de un straniu accident survenit în plină noapte la ieşirea de la domiciliul lui din Florida, care s-au bazat pe zvonuri de legături extraconjugale.
Cu 9 zile în urmă, jucătorul de golf, căsătorit cu fostul manechin suedez Elin Nordegren şi tată a 2 copii, şi-a prezentat scuze pentru că a comis 'greşeli de comportament' şi că şi-a 'trădat familia', ieşire care, dimpotrivă, a inflamat dezvăluirile cu privire la presupusele amante. Astfel, spotul pentru Gillette care a fost difuzat de 8 ori în noiembrie înainte de scandal, nu a mai văzut lumina micului ecran deloc de atunci, iar Woods nu a mai apărut în public, renunţând să participe chiar la turneul propriu.
Până în prezent, Tiger Woods beneficia de o imagine impecabilă, sponsorii făcând din el primul miliardar din sport, adunând anual 110 milioane de dolari venituri din asemenea surse, pe lângă alte câştiguri realizate pe teren.