Wayne Rooney şi-a pus biserica în cap

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ultima reclamă, în care atacantul Wayne Rooney este surprins într-o ipostază războinică, fiind pictat cu crucea Sfântului Gheorghe, a născut o adevărată controversă în Anglia. Astfel,

Ultima reclamă, în care atacantul Wayne Rooney este surprins într-o ipostază războinică, fiind pictat cu crucea Sfântului Gheorghe, a născut o adevărată controversă în Anglia. Astfel, fotbalistul a atras asupra sa criticile bisericii şi ale clasei politice, dar sunt şi oameni obişnuiţi care cred că ideea este absolut genială.
"Este o imagine oribilă. Este urâtă şi ofensatoare. Cei de la Nike s-au folosit de imaginea săracului Rooney pentru a-şi promova produsele. Firmele ar trebui să fie conştiente că prea multă agresivitate în acest domeniu este dăunătoare", a spus vicepremierul Stephen Pound. Cei de la Nike, care au semnat un contract în valoare de cinci milioane de lire sterline cu starul lui Manchester United, au explicat că postura în care apare Rooney este identică cu cea în care atacantul îşi celebrează golurile. Dar biserica nu este convinsă de acest lucru. "Este o imagine tulburătoare şi, pentru că vopseaua este proaspăt aplicată, îţi lasă senzaţia de sânge. A adus în mintea multora crucificarea lui Iisus şi nu înţeleg de ce vrea Nike să facă aşa ceva. Trivializarea suferinţei lui Iisus este o jignire adusă creştinătăţii", a comentat reverendul Rod Thomas. Chiar şi logodnica fotbalistului, Collen McLoughlin, a fost terifiată de această fotografie, una dintre cele mai îndrăzneţe realizate vreodată de vedeta Albionului. Ea şi-a apărat însă iubitul, declarând că "Wayne a vrut să-şi arate patriotismul şi pasiunea cu care apără pe teren culorile ţării sale. Gestul surprins de fotografie este caracteristic pentru situaţiile în care el înscrie". Posterul a fost realizat de către un fotograf anonim, cu câteva săptămâni în urmă, în perioada în care Rooney a lipsit din naţională din cauza unei accidentări. Din cauza scandalului iscat de imaginea posterului, un purtător de cuvânt al firmei producătoare a anunţat faptul că acesta nu va apărea în alte ţări, ba, mai mult, răspândirea lui în Anglia urmând să fie redusă. Dar, în ciuda controversei, o parte a cetăţenilor englezi s-au arătat încântaţi de ideea reclamei.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite