Titi Aur, câştigător la Sibiu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Actuala ediţie a Campionatului Naţional de Raliuri se dovedeşte a fi extrem de echilibrată. Toate cele cinci etape disputate până acum au avut un alt învingător. Etapa de la Sibiu a avut loc

Actuala ediţie a Campionatului Naţional de Raliuri se dovedeşte a fi extrem de echilibrată. Toate cele cinci etape disputate până acum au avut un alt învingător.
Etapa de la Sibiu a avut loc pe unele dintre cele mai dificile trasee de macadam din România. Probele lungi şi foarte tehnice au însemnat că fiabilitatea şi rezistenţa materialului de concurs au avut un cuvânt greu de spus în stabilirea ierarhiilor finale. Extrem de bine organizat, Raliul Sibiului avea să rezerve concurenţilor, ca de obicei, o superspecială şi o probă de noapte în prima zi de concurs, urmate apoi de o zi extrem de lungă în care aveau să se dispute şapte probe speciale. Superspeciala este singura din România unde două maşini pot evolua în paralel şi a fost adjudecată de Titi Aur, acesta făcându-şi cunoscute intenţiile de a se bate pentru victorie. A urmat apoi coborârea pe proba specială pe timp de noapte. Ca de obicei, mii de oameni s-au aflat în pădure pentru a-i vedea la lucru pe piloţi la lumina farurilor. Bogdan Marişca avea să îşi adjudece cel mai bun timp la o diferenţă apreciabilă faţă de concurenţă, pilotul OMV Petrom încheind prima zi în fotoliul de lider al competiţiei. Proba de noapte avea să aducă şi abandonul lui Dodo Piţigoi, pilotul Colina Motors ieşind în decor după impactul cu un stâlp.
A doua zi de concurs a fost plină de probele pentru toţi concurenţii. Penele de cauciuc au fost la ordinea zilei şi acest lucru a bulversat clasamentele până în ultimul moment. Au ieşit din concurs cu probleme tehnice atât Claudiu David, cât şi Dan Gârtofan. Deşi părea scăpat în învingător, Bogdan Marişca nu a fost ocolit de ghinion, el având probleme la turbină chiar pe ultima specială, la care a pierdut patru minute. Victoria i-a revenit astfel lui Titi Aur, pilotul echipei OMV Petrom fiind încadrat pe podium de Cătălin Cismaru şi Bogdan Marişca.
Pilotul italian Marco Tempestini a lipsit de pe lista de start a Raliului Sibiului. Deşi se afla printre principalii piloţi cu şanse la titlu, Tempestini a fost nevoit să absenteze de la această etapă din motive personale legate de afaceri. "Asta nu înseamnă că renunţ la lupta pentru campionat, dar acum va fi mai dificil", a spus Tempestini într-un comunicat de presă.
Toate cele opt maşini clasate în puncte în Raliul Sibiului au fost automobile Mitsubishi Lancer Evo. Aşadar, victoria în Cupa Mitsubishi Lancer i-a revenit tot lui Titi Aur, urmat de Cismaru şi de Marişca. Marişca şi-a consolidat poziţia de lider în clasamentul Cupei, devenind favorit la câştigarea trofeului.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite