"Mythos Italia", expozitie de design italian care a adus la Bucuresti un Ferrari de 600.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La Prisma Town 2, gazda acestei expozitii, mai sunt expuse automobile de sute de mii de euro purtand nume celebre, Ferrari, Lamborghini si Maserati, dar si lucrari ale tinerilor designeri romani

"Masini de vis, moda si design italian". Asa este prezentata de organizatori, "Mythos Italia", prima expozitie de design dedicata Italiei, manifestare gazduita (pana pe 4 iulie) pentru prima data de o tara din estul Europei. "Am vrut sa aratam ca Bucurestiul este cea mai importanta capitala din aceasta parte a Europei drept pentru care, impreuna cu partenerii nostri, am facut eforturi considerabile pentru a pune pe picioare acest proiect", explica Alexandre Gad, promotorul acestui proiect care a costat nu mai putin de 500.000 de euro. "Cel mai mult ne-au costat asigurarile automobilelor", explica domnul Gad, "pentru ca am adus la Bucuresti cateva masini exceptionale care parasesc foarte rar Italia. Sunt automobile din colectii celebre, sunt automobile purtand semnaturile unor designeri italieni care au revolutionat lumea automobilelor, printre care Pininfarina, Giugiaro, Bertone sau Gandini. Piesa de rezistenta a acestei expozitii este, bineinteles, monopostul cu care Schumacher a castigat titlul mondial in campionatul de F1 in 2001, dar sunt si alte masini pe care nu le puteti vedea in alta parte". Una dintre aceste masini celebre este si Ferrari-ul Mythos, cel care a dat numele acestei manifestari. Patronata de Printul Serge al Iugoslaviei, manifestarea doreste sa promoveze, in egala masura, scoala italiana de design, chiar daca este vorba de design al automobilelor sau de design in lumea modei si, promite Alexandre Gad, va promova in anii care vin, alte si alte scoli de design din intreaga lume. "Depinde foarte mult, in primul rand de reactia dumneavoastra, atat ca simpli vizitatori, cat si ca reprezentanti ai mass-media, daca aceasta manifestare va avea sau nu succes, dar eu cred, asa cum au spus si partenerii nostri, cei de la Coca-Cola, Shell sau Pirelli, ca publicul romanesc este matur si pregatit sa faca fata acestor provocari. Noi vrem ca Bucurestiul sa redevina un important centru cultural al Europei si speram sa avem si noi un merit". In afara expozitiei propriu-zise, organizatorii au pregatit vizitatorilor o serie de alte manifestari, de la prezentari de moda pana la concerte.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite