Leu a facut K.O. campionatul de raliuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proaspat campion national, fostul boxer se gandeste deja sa isi incerce norocul in circuitul mondial

Campion mondial in boxul profesionist, Mihai Leu a reusit, din nou, sa fie cel mai bun. De data aceasta, a facut-o in automobilism, dupa ce s-a impus in Raliul Clujului, ceea ce i-a adus si primul titlu national din cariera. Primul campion mondial la profesionisti din istoria boxului romanesc, dupa victoria in fata panamezului Santiago Samaniego in februarie 1997, Leu a fost nevoit sa abandoneze timpuriu cariera de boxer, din cauza unor probleme medicale. Dupa 30 de meciuri profesioniste disputate fara sa cunoasca infrangerea, Leu a intrat in 1998 in circuitul national de raliuri. Dupa alti cinci ani, el a reusit sa se impuna, castigand titlul national, dupa cea mai disputata editie din ultimii ani, dar nu neaparat si cea mai valoroasa, in conditiile in care Titi Aur, campionul ultimilor ani, a preferat sa se concentreze asupra C.M. de raliuri. Astfel, la startul ultimei curse din acest an, Raliul Clujului, s-au aliniat trei piloti cu sanse la coroana de lauri. Este vorba despre Emanuel Ilina, George Morar si Mihai Leu, fostul pugilist plecand cu sansa a treia. Dupa o cursa palpitanta, in care Ilina a abandonat, iar Bogdan Marisca a fost acuzat de Leu ca a incercat sa-l sicaneze pentru a facilita victoria colegului de echipa George Morar, primul loc i-a revenit fostului boxer. Acesta, desi s-a aflat la egalitate de puncte cu Morar in clasamentul general, a fost declarat campion national intrucat avea mai putine etape disputate. Component al echipei Hyundai Rally Team, Leu a recunoscut ca acest titlu inseamna foarte mult pentru el. "O satisfactie profesionala mai mare am trait doar atunci cand am devenit campion mondial de box", a declarat Leu, care a admis ca a avut si noroc, cucerind titlul dupa doar cinci curse terminate in acest sezon, curse soldate cu tot atatea victorii. Leu, care este un fan al pilotului spaniol Carlos Sainz, a spus ca intentioneaza sa participe in viitorul apropiat la Campionatele Mondiale de Raliuri, desi bugetul echipei este destul de redus, in jur de 200.000 de dolari, in timp ce strainii beneficiaza de minimum 500.000 de dolari. Desi a profitat de absenta titratului pilot Titi Aur, Leu spune ca nu il sperie concurenta cu multiplul campion national, pe care il asteapta in editia urmatoare sa revina in circuitul autohton de raliuri.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite