Formula Ferrari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Testele Marelui Premiu al statului San Marino au fost dominate autoritar de catre scuderia "calutului cabrat", rivalele de la Williams si McLaren fiind cu doua, respectiv trei secunde mai lente decat Schumacher

Testele de ieri au demonstrat inca o data ca in acest sezon scuderia Ferrari nu are rivali. Michael Schumacher a parcurs 11 tururi, iar cel mai bun timp al lui a fost de un minut si 20 de secunde. Pe locul doi a sosit coechipierul germanului, Barrichello, cel mai bun timp al acestuia fiind cu o secunda si jumatate mai slab decat al lui Schumacher. Ocupantul locului trei a fost Ralf Scumacher, care este singurul pilot ce a reusit sa castige MP de la San Marino in ultimii patru ani, intrerupand astfel seria celor de la Ferrari. Masina lui Ralf a fost cu peste doua secunde mai lenta decat cea a lui Michael, in timp ce masina McLaren pilotata de Raikkonen a inregistrat un timp cu peste trei secunde mai slab decat cel reusit de germanul celor de la Ferrari. Surpriza placuta a testelor de ieri au reprezentat-o masinile BAR, care au ocupat locurile patru si cinci, situandu-se astfel inaintea unor constructori de renume. Pentru a opri dominatia pe care Ferrari o exercita asupra F1 de cativa ani, Max Mosley a prezentat o serie de modificari ale competitiei, incepand din anul 2008. Propunerile lui Mosley includ, in special, o reducere a capacitatii cilindrice a motoarelor si interzicerea folosirii unor sisteme electronice ajutatoare in timpul pilotarii monoposturilor, in vederea reducerii costurilor si a obtinerii unor curse mai stranse. Mosley doreste ca la startul fiecarei etape a Campionatului Mondial de Formula 1 sa se afle, in viitor, 24 de monoposturi. Presedintele FIA mai vrea limitarea numarului sedintelor de incercari private si spera ca toate echipele sa colaboreze cu un singur producator de pneuri. El mai militeaza pentru interzicerea schimbarii pneurilor in timpul curselor, dar este de acord ca realimentarea sa ramana. Max Mosley a mai avansat ideea ca, in clasamantul constructorilor, fiecare producator participant sa puncteze cu patru monoposturi. Potrivit presedintelui FIA, aceasta masura i-ar incuraja pe constructori sa ofere echipelor mici o mai buna asistenta din punct de vedere mecanic. Aceste masuri vor fi studiate pe 30 iunie, de Consiliul Mondial al Automobilismului. FIA va trebui sa anunte regulamentul tehnic pentru sezonul 2008 pana pe data de 31 decembrie 2005.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite