Cruce pe autocarul Stelei
0Noua "achiziţie" a Stelei, care a costat 400.000 de euro, are 34 de scaune şi o canapea de opt locuri, pentru şedinţele ad-hoc, două frigidere şi altele toate personalizate în roşu şi
Noua "achiziţie" a Stelei, care a costat 400.000 de euro, are 34 de scaune şi o canapea de opt locuri, pentru şedinţele ad-hoc, două frigidere şi altele toate personalizate în roşu şi albastru
Cea mai titrată echipă de club din fotbalul românesc, Steaua Bucureşti, are, de ieri, primul autocar personalizat din istoria clubului.
Deşi la nivel naţional nu este o noutate, calea fiind deschisă de Dinamo acum câţiva ani, conducerea roş-albaştrilor a prezentat autocarul cu mare fast. Inaugurarea a coincis şi cu împlinirea a 60 de ani de la prima partidă oficială din istoria clubului, disputată pe 24 august 1947.
Luxosul mijloc de transport de nivel Premium este personalizat în culorile Stelei şi a fost conceput la Barcelona. Are 34 de scaune, în loc de 55 cum e normal, pentru sporirea confortului, şi canapea în spate, toate din piele, în culorile roş-albastre.
Autocarul, cu un motor de 450 cai putere, este dotat cu climatizare, minitoaletă, două frigidere, camere video şi monitoare LCD. Pe părţile laterale sunt inscripţionate stema Stelei, o minge de fotbal şi o cruce.
Pe spatele autocarului este trecut palmaresul Stelei până în prezent şi sunt desenate trofeele cucerite de trupa din Ghencea de-a lungul timpului. Panglica a fost tăiată de preşedintele grupării, Valeriu Argăseală, care s-a instalat apoi la volan, pornind motorul şi verificând claxonul. Chiar dacă oficialul stelist nu a dorit să divulge preţul autocarului, se pare că acesta a costat în jur de 400.000 de euro.
Foste glorii, între recunoştinţă şi ironie
Ieri, odată cu prezentarea noului autocar, clubul din Ghencea a sărbătorit 60 de ani de la prima partidă oficială jucată în istorie. Intitulată pe atunci ASA Bucureşti, echipa militară a întâlnit, la 24 august 1947, pe Dermata Cluj, scor 0-0.
La evenimentul de ieri au participat trei foşti jucători, Eugen Mladin, Ilie Savu şi Ioan Apostol, care au făcut parte din primul lot din istoria clubului. "Pe atunci mergeam la meciurile de acasă pe jos, iar în deplasare am mers cu un vagon improvizat ataşat la tren", şi-a amintit Mladin.
Fostul tehnician Ilie Savu a strecurat şi o ironie care l-a vizat pe Hagi: "Păcat de un autocar pentru nişte jucători care nu prea ştiu ce să facă pe teren".