Tinerii nu vor să mai audă de maşini

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorii de maşini văd o adevărată provocare în a vinde maşini adulţilor sub 30 de ani. Spre deosebire de persoanele trecute de această vârstă, tinerii adulţi nu se mai dau în vânt nici după ideea de a avea o maşină, nici după şofat, relevă kiplinger.com.

 Persoanele cu vârste între 21 şi 30 de ani, încadrate în categoria „generaţia Y", nu mai văd în autoturisme un indicator al statutului social şi nici o modalitate de a stârni interesul celor de sex opus, ci, mai degrabă, o sursă de poluare.

Tinerii din această categorie de vârstă sunt mai tentaţi să folosească mijloacele de transport în comun pentru a ajunge la serviciu. Iar când vine vorba de plecarea în vacanţă, preferă să închirieze maşini.

În Statele Unite ale Americii, categoria de persoane între 21 şi 30 de ani  este văzută ca un potenţial de piaţă uriaş, având în vedere că este cea mai numeroasă generaţie din istoria ţării - 80 de milioane de persoane.

Tinerii vor să-şi valorifice timpul

„Această generaţie se concentrează pe a cumpăra computere, telefoane mobile de ultimă generaţie, muzică şi programe pentru calculator. Tinerii adulţi văd în a petrece câteva ore la volan o uriaşă pierdere de timp. Dacă se află în mijloacele de transport în comun, le vine mai uşor să-şi folosească gadgeturile de ultimă oră pentru a-şi rezolva o parte din treburile de la serviciu sau pentru a se relaxa", a explicat William Davies, preşedintele Learning Resources Network, asociaţie care studiază obiceiurile de consum.

Mai mult decât atât, cercetări recente au arătat că persoanele din „generaţia Y", consideră că autoturismele fac rău mediului înconjurător. Nici măcar vehiculele electrice nu par să le schimbe atitudinea cu privire la utilitatea autoturismelor. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite