Târguri de lux în vremea crizei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un târg specializat pe produse de lux, care se adresează nemţilor extrem de bogaţi, s-a desfăşurat în acest week-end la München. Organizatorii târgului estimează că, în ciuda crizei

Un târg specializat pe produse de lux, care se adresează nemţilor extrem de bogaţi, s-a desfăşurat în acest week-end la München. Organizatorii târgului estimează că, în ciuda crizei economice pe care o traversează omenirea, expoziţia de lux va atrage peste 20.000 de vizitatori, inclusiv celebrităţi, oameni de afaceri de succes, retaileri de pe piaţa luxului, dar şi simpli curioşi.

Ce-i drept, nu e nevoie să fii milionar pentru a intra la târg, în condiţiile în care biletul de intrare costă 39 de euro, potrivit „Deutsche Welle“. Timp de patru zile, mai bine de 100 de firme au expus cele mai exclusiviste produse într-un perimetru de 16.000 de metri pătraţi.

Vizitatorii au putut admira şi cumpăra de la lucrări de artă de lux până la haine de mii de euro şi maşini pentru milionari. Atmosfera încărcată de lux din Münchenul ultimelor zile a fost ameninţată doar de protestul mai multor organizaţii sociale care susţin că târgul este o sfidare la adresa celor săraci, mai ales în aceste momente de criză economică.

În competiţie cu Marx

La concurenţă cu luxul, în Germania se observă o explozie fără precedent a vânzărilor tratatelor ştiinţifice ale lui Karl Marx. De cel mai mare succes se bucură lucrarea fundamentală a acestuia, “Capitalul”, o critică aspră la adresa capitalismului. Vânzările primului volum al acestui tratat ştiinţific s-au dublat în acest an în Germania, comparativ cu anul 2005, relatează cotidianul rus „Komsomolskaia Pravda“. Doar în ultima săptămână, germanii au cumpărat 1.500 de exemplare.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite