Plouă cu lansări de televizoare 3D

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Pentru Samsung 3D e nevoie de ochelari speciali
Pentru Samsung 3D e nevoie de ochelari speciali

După succesul filmelor vizionate la cinema în format 3D, marii producători mondiali de televizoare au început în forţă anul, pregătind lansarea de modele în acest format. Japonezii de la Sony vor lansa în iulie şase noi televizoare 3D, estimând vânzări de 2,5 milioane de unităţi în până în 2011.

Recent, compania sud-coreeană Samsung Electronics, unul din principalii producători la nivel global, a lansat noul model de televizor, estimând vânzări de cel puţin două milioane de euro în 2010, anunţă agenţia Reuters. Samsung a lansat trei serii de modele 3D ce utilizează tehnologie LED şi sunt destinate uzului domestic.

Oficialii companiei declară că vor primi conţinut exclusiv 3D prin contractul cu Dreamworks Animation, dar sunt în discuţii şi cu alţi furnizori şi producători de jocuri pentru contracte similare. Formatul 3D este un pariu important pentru industria TV, însă lipsa conţinutului, preţurile mari (cele mai mici dispozitive costă aproximativ 3.000 de euro), precum şi nevoia de ochelari speciali pentru vizionare rămân, în opinia specialiştilor, cele mai mari provocări pentru noua tehnologie.

Concurenţă strânsă

Compania japoneză Panasonic a anunţat, de asemenea, un parteneriat cu retailerul american Best Buy, cu ajutorul căruia va comercializa televizoare 3D în SUA. Ţinta de vânzări în anul lansării este de jumătate de milion de unităţi doar în ţara de origine.

În ceea ce priveşte televiziunea 3D în regiune, perspectiva este optimistă: Central European Media Enterprises (CME), care deţine în România posturile din reţeaua PRO, îşi propune să introducă televiziunea 3D în Europa Centrală şi de Sud-Est, anunţă Bloomberg, care îl citează pe Adrian Sârbu, fondatorul Media Pro.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite