Bârfa, bună pentru afaceri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Companiile ar trebui să se folosească de faptul că oamenii adoră să bârfească pentru a-şi testa ideile de afaceri pe care le au, afirmă cercetători citaţi de publicaţia “The Daily

Companiile ar trebui să se folosească de faptul că oamenii adoră să bârfească pentru a-şi testa ideile de afaceri pe care le au, afirmă cercetători citaţi de publicaţia “The Daily Telegraph”.

Aceştia au invocat exemplul unui  director al unei agenţii de recrutare din Sydney, care nu îşi permitea să le acorde tuturor angajaţilor o mărire de salariu şi care se temea că moralul unora va avea de suferit.

Bărbatul a optat pentru a răspândi un zvon potrivit căruia este dispus să ofere mai mulţi bani celor care îşi asumă mai multe responsabilităţi.

Vorbind între ei, angajaţii s-au arătat încântaţi de idee, astfel că aceasta a fost promovată la rang de politică de firmă.

Totuşi, cercetătorii avertizează că alegerea persoanei care lansează zvonul este vitală. Trebuie să fie de încredere.

Probleme pot apărea însă atunci când zvonurile sunt legate de pierderea locurilor de muncă sau de schimbări nedorite, întrucât moralul angajaţilor poate fi grav afectat, mai ales dacă firma respectivă traversează o perioadă tulbure.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite