Afacerile cu aventuri, înfloritoare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

 „Viaţa e scurtă! Încearcă o aventură!” Acesta este sloganul unei afaceri care prosperă, în timp ce mai toate companiile sunt lovite în plin de criza globală, scriu jurnaliştii de la „The Daily Telegraph”.

Compania care foloseşte sloganul - agenţia Ashley Madison - le promite clienţilor relaţii amoroase fără bătăi de cap.

Agenţia deţine un site de întâlniri pe care membrii se pot înregistra gratuit, dar pot schimba doar mesaje plătite între ei, folosind „creditele”.

O sută de credite costă 49 de dolari (155 de lei), iar cu 50 de credite se pot plăti 60 de minute de chat sau 10 e-mailuri transmise mai multor membri.

După o scurtă campanie publicitară pe televiziuni, compania înfiinţată în 2001 la Toronto (Canada) a reuşit să-şi crească numărul de membri de la unul la 3,6 milioane, în numai 12 luni.

Managerii afacerii se aşteaptă la creşteri şi mai spectaculoase după ce clienţii vor avea posibilitatea să acceseze site-ul agenţiei de pe telefoanele mobile, evitând astfel să lase urme ale infidelităţii lor pe computerele de acasă sau de la serviciu.

Explicaţiile pentru acest fenomen au fost oferite de unul dintre managerii Ashley Madison. Partenerii din multe cupluri care, în alte condiţii economice, ar fi divorţat fără să stea pe gânduri, aleg varianta aventurilor din cauză că nu au bani de avocaţi sau din cauză că ar trebui să vândă sub preţ proprietăţi pentru a finaliza partajul. ;

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite