Wilhemina Arz arată că luxul înseamnă simplitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Designerul Wilhelmina Arz şi-a lansat noua colecţie, “Luxury”, dedicată femeii anului 2009. Show-ul, care a avut loc în Salonul Diplomat din Hotelul Hilton, a fost organizat de “Avantpremier

Designerul Wilhelmina Arz şi-a lansat noua colecţie, “Luxury”, dedicată femeii anului 2009. Show-ul, care a avut loc în Salonul Diplomat din Hotelul Hilton, a fost organizat de “Avantpremier Concept”, sub aripa lui Alin Gălăţescu.

 La eveniment au fost prezenţi ambasadorul Franţei la Bucureşti, Henri Paul, Gianina Corondan, Andreea Esca şi designerii Agnes Toma şi Adrian Oianu.

“Tipologia show-ului a fost una specială, pentru că s-au combinat elemente de prêt à porter cu elemente dinamice, elegante, pe fundalul muzicii clasice. A fost un dialog al acestor amănunte, a ieşit ca un soi de joc de comedia del arte”, spune Gălăţescu, critic de modă.

“Este vorba despre o linie specială, foarte prelucrată şi cât se poate de actuală. S-au folosit materiale complexe, acesta fiind unul dintre experimentele încercate”, concluzionează acesta.
 
Luxul nu înseamnă opulenţă

Colecţia intitulată “Luxury” are un mesaj pentru femeia modernă, acela că luxul nu înseamnă opulenţă, şi că se poate merge şi pe ideea de simplitate. “Ce vrea să spună colecţia Luxury este că luxul nu e complicat, abundent şi nici strigător la cer. El poate fi aliatul comodităţii, motiv pentru care s-au folosit materiale speciale, naturale şi de ultimă generaţie.

 Prin simplificarea croielilor şi a mijloacelor de expresie vrea să se arate că omul modern nu trebuie să se încarce. Luxul poate fi exprimat în linii simple, clare”, precizează Alin.

Prin această colecţie a fost pusă la încercare reuşita combinaţiei dintre elementele clasice, prêt à porter, şi elementele dinamice, derivate din sport, un exemplu fiind cotierele folosite la rochii de seară. “Merge pe ideea de comunicare dintre elemente şi culori. Au fost folosite de la alb, argintiu până la brunuri, olive, mochaccino”, adaugă Alin.

Introducerea cristalelor Swarovski în produse este o altă premieră, mai ales că e vorba de cristale folosite pentru prima oară în România. Numai alţi doi creatori din lume le-au mai folosit, după spusele lui Gălăţescu.

Colecţia intitulată „Luxury“ a transmis un mesaj pentru femeia modernă – lux prin simplitate.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite