VIDEO We are the world 25, un eşec total

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noua versiune a imnului a nemulţumit o lume întreagă
Noua versiune a imnului a nemulţumit o lume întreagă

Ceea ce trebuia să fie atât o aniversare a celui mai bine vândut imn caritabil din istorie, "We are the world", s-a transformat într-un eşec general, chiar dacă a fost produs de acelaşi Quincy Jones, cel care a dus la bun final varianta originală în 1985.

Noua versiune a imnului, o iniţiativă a lui Lionel Richie cu scopul de a ajuta, prin încasările din vânzări, sinistraţii din Haiti, a fost difuzat aseară în cadrul deschiderii oficiale a Jocurilor Olimpice de Iarnă din Canada.

Nume mari ale muzicii precum Barbara Streisand sau Celine Dion au fost puse în acelaşi studio cu new-comeri de calitate îndoielnică precum Justin Bieber, Miley Cyrus sau Adam Levine.

Produsul final a stârnit nemulţumirea publicullui care s-a arătat deranjat de această degenerare a unei melodii care, în varianta originală, provoacă emoţii puternice chiar şi la 25 de ani de la lansare, scrie Agenţia de presă mondenă.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite