Vedete care dau viaţă brandurilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Rihanna, Katy Perry, Scarlett Johansson, Gerard Butler sunt câteva dintre starurile care şi-au asociat în 2011 imaginea cu aceea a unor campanii. Rihanna este noua imagine Armani şi ambasadoare Nivea. Scarlett Johansson promovează hainele Mango. Gerard Butler este „expert“ L’Oréal.

Succesul atrage succes. Pornind de la acest postulat, brandurile puternice se folosesc de faima unor staruri internaţionale pentru a-şi promova produsele. În 2011, asocierile dintre vedete şi branduri au fost la fel de numeroase ca şi în anii precedenţi, în ciuda recesiunii la nivel mondial.

Astfel, Rihanna a devenit noua imagine a brandului Armani şi va apărea în campaniile care promovează articolele din colecţiiile Emporio Armani Underwear şi Armani Jeans. Cântăreaţa joacă în reclamele pentru colecţiile toamnă/iarnă 2011‑2012. Acestea au fost filmate la New York şi vor fi lansate în luna septembrie. Este o imagine nouă, dar ceva sună cunoscut: în ultimii ani, Armani şi-a asociat imaginea cu staruri precum Victoria şi David Beckham, Cristiano Ronaldo şi Megan Fox. La începutul acestui an, Rihanna a fost solicitată de alt brand puternic, Nivea, pentru a fi ambasadoarea mărcii, la sărbătoarea centenarului.

Află de pe forbes.ro lecţia exceselor sau cum arată topul vedetelor decăzute

Vezi o galerie foto cu cine completează TOPUL celor 10 vedete care au călcat strâmb, dar şi pe ce loc se situează cântăreaţa Amy Winehouse

Citeşte pe forbes.ro cine ia averea lui Amy Winehouse

Frumoasa Adormită

Katy Perry este imaginea produselor ghd (hair styling) şi a realizat o serie de fotografii pentru campania „Eras of Style". Cântăreaţa apare în ipostaza de „Frumoasa Adormită" care se trezeşte în diferite epoci, având coafura şi vestimentaţia specifică acelei perioade: look boem inspirat de moda hippie a anilor '70, strălucirea unui star de cinema, în anii '50, sau îmbrăcată în culori vii şi cu o coafură voluminoasă în anii '80.

Actriţa Scarlett Johansson a continuat colaborarea cu brandul spaniol de haine Mango şi în 2011. Ea a lucrat fotograful Mario Sorrenti, despre care a declarat elogios: „Mario Sorrenti mă face să mă simt foarte confortabil".

Scarlett Johannson, imaginea Mango   Foto: Hepta



Casa Chanel a preferat manechinul-vedetă al casei în urmă cu 10-15 ani, Claudia Schiffer (astăzi în vârstă de 40 de ani). Schiffer promovează colecţia de ochelari Chanel Prestige Eyewear pentru sezonul toamna-iarna 2011. Modelul german apare într-o serie de imagini alb-negru realizate de Karl Lagerfeld.

Colecţia de ochelari de soare Prestige este inspirată de designul celebrelor genţi Chanel 2.55, braţele ramelor fiind realizate din zale prin care trec fâşii din piele de miel în nuanţe de vişiniu, bej şi bleumarin. Ochelarii nu sunt singurele accesorii care se regăsesc în cele cinci fotografii ale campaniei: cameliile, florile preferate ale creatoarei Coco Chanel, împodobesc coafura Claudiei Schiffer.

Călare pe un căluţ de lemn

Şi Blake Lively face parte din portofoliul de vedete al casei Chanel. Actriţa din serialul „Gossip Girl" este imaginea campaniei publicitare Chanel Mademoiselle 2011. Pentru că un serial cu priză la publicul tânăr oferă un target „fashion victim", casa Missoni a mizat pe acest aspect când a ales-o pe Leighton Meester, altă actriţă din „Gossip Girl" ca imagine a colecţiei primavără - vară 2011. În fotografii, actriţa îşi prezintă latura jucăuşă. Îmbrăcată într-o rochie cu imprimeuri marca Missoni, Leighton a pozat pe un căluţ de lemn, într-un parc de distracţii. Nu este prima vedetă care pozează într-o astfel de ipostază: Victoria Beckham a apărut călare pe o răţuşcă, în „Vogue" Germania.

Roberto Cavalli a preferat un manechin de top „cu vechime" ca imagine a colecţiei pentru primăvară - vară 2011: Laetitia Casta, care pare fotografiată în două ipostaze diferite, în aceeaşi fotografie. În realitate, sunt două manechine, nu unul: Laetitia Casta şi Malgosia Bela, care seamănă izbitor datorită machiajului, coafurii şi ţinutelor sexy şi sălbatice, realizate din material fluid cu print animalier.

L'Oréal Paris l-a ales pe celebrul actor Gerard Butler să fie purtător de cuvânt la nivel mondial  al liniei de produse pentru îngrijirea pielii bărbaţilor, Men Expert. „Sunt încântat să lucrez cu L'Oréal Paris. Mi-au plăcut întotdeauna produsele lor pentru că sunt calitative şi inovatoare", a spus Gerard Butler. Ceea ce nu a spus Butler a fost suma pentru care a semnat contractul cu renumita companie de cosmetice.

"Sunt încântat să lucrez cu L'Oréal Paris. Mi-au plăcut întotdeauna produsele lor."
Gerard Butler
actor

Cântăreaţa Inna reîmprospătează lumea Pepsi

Companiile mari aplică şi în România principiul „gândeşte global, acţionează local", împrumutând imaginea unor vedete autohtone pentru a-şi promova produsele.

image

Inna este imaginea Pepsi în România



Începând din 7 iulie, Inna este promotoarea proiectelor Pepsi în Romania pentru anul 2011. „Refresh Your World" („Reîmprospătează-ţi lumea") este mesajul pe care cântăreaţa îl va transmite de-a lungul campaniei. „Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. «Refresh your world» este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să-l urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră", a declarat Inna. Din 2010, cântăreaţa Andra este aleasă ambasadoare a brandurilor Garnier Color Naturals şi Garnier Essentials în toată Europa de Est. Înaintea Andrei, Andreea Marin a fost imaginea Garnier.

Campanii în media

Jojo este pentru a patra oară imaginea Rexona în România. În acest an, ea susţine relansarea gamei de antiperspi­rante sub conceptul „Simte diferenţa cu protecţia activă Rexona 48h". Oana Cuzino este ambasadoare a brandului Dove şi imaginea campaniei „Ritualul tău de îngrijire zilnică în 5 paşi cu Oana Cuzino", care încurajează femeile să îşi aleagă produsele de îngrijire potrivite. O asociere de imagine mai puţin obişnuită a făcut de curând şi Paula Seling. Din 15 iunie, cântăreaţa care a obţinut anul trecut locul trei la Eurovision este imaginea oficială a mărcii de seminţe Euralis în România pentru campania agricolă de toamnă 2011.

image

VIDEO

Vedete



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite