Madonna va cânta în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cântăreaţa americană extinde turneul „Sticky & Sweet“, demarat anul trecut, în alte ţări europene între care şi România. Madonna a anunţat ieri, pe site-ul său oficial, 16 concerte „bătute în cuie”, dar şi alte şase show-uri în România, Bulgaria, Ungaria, Rusia, Serbia şi Franţa (Marsilia).

În comunicatul preluat de BBC nu apare însă niciun alt detaliu legat de data sau de locul de desfăşurare al acestor şase spectacole.

„Sunt încântată să plec din nou la drum, să vizitez locuri pe care nu le-am mai văzut şi să mă întorc în locuri pe care le iubesc”, a declarat regina pop pe site-ul său.

Cu toate că speculaţiile referitoare la un concert al Madonnei în România circulă de câţiva ani, cu o intensitate mai mare în ultima perioadă, niciunul dintre organizatorii de concerte (promoteri) importanţi de la noi din ţară nu confirmă semnarea unui contract, chiar în condiţiile anunţului oficial făcut de artistă.

Potrivit unor surse din domeniu, mai mulţi promoteri români se află în discuţii avansate cu reprezentanţii artistei, confirmarea şi identitatea organizatorului urmând să fie făcute publice în scurt timp.

De asemenea, potrivit unor surse din piaţa de publicitate, mai multe companii importante, care au sponsorizat în anii trecuţi evenimente de anvergură, se află în discuţii pentru acest concert. Există însă şi sceptici în ceea ce priveşte succesul acestui proiect costisitor, în contextul crizei financiare (numai onorariul Madonnei reprezintă o cifră cu multe zerouri).

Start în Londra

Etapa din 2009 a turneului „Sticky & Sweet” va lua startul în Londra, pe 4 iulie, şi va trece în premieră prin oraşe europene precum Marsilia, Hamburg, Oslo, Helsinki, Talinn şi Ljubljana. Alte concerte vor marca întoarcerea cântăreţei în Madrid, Göteborg şi München după mai bine de 15 ani.

Paul Oakenfold va deschide toate concertele nou-anunţate. Turneul are ca scop promovarea albumului „Hard Candy”, care a fost lansat anul trecut şi a debutat pe primul loc în clasamentele muzicale în 37 de ţări.

Din playlistul show-ului vor face parte însă şi hituri mai vechi precum „Vogue”, „Hung Up” şi „Ray of Light”. Turneul „Sticky & Sweet” a avut încasări-record şi a fost văzut deja de peste 2,3 milioane de fani în 58 de oraşe, vânzând 650.000 de bilete în America de Sud. A avut cel mai mare concert din Elveţia, 72.000 de spectatori la Zürich.

Turnee controversate

„Sweet & Sticky” a avut şi el partea sa de controverse, din cauza unui clip care însoţea piesa „Get Stupid” şi îl înfăţişa pe politicianul John McCain alături de Hitler. De asemenea, cântăreaţa i-a dedicat Papei piesa „Like A Virgin”.

În 1990, Madonna a efectuat al treilea turneu mondial, prin care a promovat albumul „Like A Prayer”. „The Blond Ambition Tour” a stârnit controverse aprinse pe tema îmbinării sexualităţii cu simboluri ale Bisericii Catolice.

În 2006, în timpul turneului „Confessions”, Madonna a apărut pe scenă cocoţată pe o cruce imensă şi purtând o coroană de spini pe cap, ceea ce a dus la refuzul mai multor televiziuni de a transmite concertele live.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite