Kate Moss, agent provocator şi sexy

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Vedetă" plus "brand" egal "megavânzări". Formula a fost inventată pe când Coca Cola nu era o multinaţională, iar Hollywoodul nu lansa vedete de blockbuster, ci fabrica mituri.

"Vedetă" plus "brand" egal "megavânzări". Formula a fost inventată pe când Coca Cola nu era o multinaţională, iar Hollywoodul nu lansa vedete de blockbuster, ci fabrica mituri.

Democratizarea luxului, o formulă nu de "dânşii inventată", ci de creşterea masei critice de cumpărători, face ca astăzi o ştire care spune că Aguillera îşi lansează al treilea parfum să pară banală. După succesul albumului "Back to Basic" şi naşterea lui Max, în luna ianuarie, Aguillera a făcut un ocol pe la Procter&Gamble înainte de a intra în studio pentru a pune la punct detaliile despre parfumul Inspire, pe care îl va lansa în toamnă. O altă combinaţie beton pare să fie asocierea "piratului" Johnny Depp (44 de ani) cu marca de prezervative Trojan.

Reprezentanţii acesteia i-au oferit 10 milioane de dolari pentru a face reclamă la noua gamă de prezervative Magnum. Aşa cum anunţa comunicatul Trojan, "spoturile vor fi difuzate exclusiv pe micul ecran" - detaliu important, pentru că n-ar bulversa circulaţia şoferiţelor pe autostradă, în cazul panotajului outdoor! Sloganul campaniei "Stand Up with Johnny for safer sex" pare să fie inspirată din rolul din "21 Jump Street", serial cu care Depp şi-a făcut debutul ca actor. Într-un interviu recent, actorul a mărturisit că a acceptat să joace în acest serial "pentru că îi informa pe tineri despre riscul relaţiilor sexuale neprotejate".

Brad Pitt face reclamă la Internet

De trei săptămâni, Kate Moss şi marca de lenjerie Agent Provocateur formează un duo de marketing irefutabil. Manechinul a semnat un contract de 2 milioane de euro pentru reclama pe print a colecţiei White Wedding. Logodnicul ei, cu care plănuieşte nuntă în septembrie, va fi primul răsfăţat cu o privelişte "live" cu Kate în superbele desuuri. Actriţa de origine cubaneză Eva Mendez a fost desemnată imaginea noii campanii pentru lenjeria Calvin Klein, care se va derula începând cu luna septembrie. Tom Curry, preşedintele mărcii, a declarat că a preferat-o pe Eva, şi nu un manechin scheletic, "pentru formele ei rotunjite, naturale". Chestie de marketing: exact din motive contrare a fost preferată anorexica Moss.

O surpriză de proporţii vine din partea mărcii Mango: imaginea colecţiei de produse de plajă şi costume de baie pentru vara lui 2008 este Liz Hurley, care, la cei 42 de ani, arată mai bine ca la 20. Nici Brad Pitt nu stă degeaba cât o păzeşte pe Angelina până naşte: Brad "rulează" pe micile ecrane ale germanilor într-o reclamă a furnizorului de Internet, Alice.

În videoclip, Brad, aflat pe motocicletă, rămâne fără benzină. Aşa că se duce în cel mai apropiată casă unde, vrând să dea un telefon şi beneficiind de ospitalitatea gazdelor, este îmbiat să intre niţel pe net. Nu se ştie suma pentru efortul pe care l-a depus în cele câteva ore de filmări, dar aceasta este cu siguranţă pe măsura "cotei": câteva milioane de dolari.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite