VIDEO AFP: Succesul artiştilor români în străinătate, balsam pentru o ţară afectată de criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Succesul internaţional al unor artişti precum Inna, Edward Maya (pe numele său real Eduard Marian Ilie) şi  Alexandra Stan reprezintă un balsam pentru pentru o ţară puternic afectată de criză, şi care este percepută pe plan extern, în principal, ca fiind săracă şi coruptă, scrie AFP într-un material menit a prezenta succesele artiştilor români.

Citeşte şi:
FOTO Alexandra Stan a făcut la Milano un spectacol complet!

Italia dansează cum cântă Alexandra Stan

Albumele lor au obţinut discul de aur sau de platină în multe dintre statele lumii, videoclipurile lor au fost văzute de milioane de fani de pe întregul glob. Este vorba de artiştii români Inna, Edward Maya şi Alexandra Stan, a căror muzică încinge ringurile de dans din lumea întreagă.

"Muzica dance românească este foarte populară în toată lumea", a confirmat pentru AFP Eelko van Kooten, patronul casei de discuri Spinnin'Records.

Recent Edward Maya, un artist român în vârstă de 24 de ani al cărui nume real este Eduard Marian Ilie, a reuşit să-i sufle cunoscutei Lady Gaga premiul Billboards pentru cea mai bună piesă dance, cu "Stereo Love".

Cunoscut pentru îmbunarea sunetului de acordeon cu ritmurile house, Edward Maya, o abţinut discuri de platină din Canada până în Spania.

O figură cunoscută pe scena dance internaţională este şi Inna, o româncă de 24 de ani, care a vândut peste două milioane de single-uri  în întreaga lume, obţinând discul de platină în Franţa şi Spania. Inna are peste două milioane de fani pe Facebook. Videoclipurile pieselor sale "Sun is Up", "Amazing" şi "Hot" au fost vizionate pe YouTube de 100 de milioane de persoane.

"Nu mi-am închipuit niciodată că voi avea un asemenea succes", a declarat aceasta pentru AFP.

Prin urmare, care este reţeta succesului pentru aceşti români?

Răspunsul se află într-o casă cu grădină din centrul Bucureştiului, unde muncesc tre români de succes cu vârste cuprinse între 25 şi 27 de ani: Radu Bolfea, Marcel Botezan şi Sebastian Barac.

Aceştia sunt producătorii Innei, ai trupei Akcent şi a propriei lor formaţii Play & Win.

"Melodiile sunt simple, refrenele sunt uşor de reţinut, iar piesele sunt adaptate pentru difuzare la radio", susţine Van Kooten.

"Cântecele lor nu au nimic extraordinar, însă reuşesc să încingă discotecile", a spus patronul unei discoteci din apropiere de Paris.

Vedete



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite