Ritualurile şocante ale sectei lui Bivolaru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adevărul prezintă modalităţile prin care adepţii MISA ajung, de fapt, sclavi pe plantaţia "dumnezeului" Guru Bivolaru

ceastă organizaţie, care este de fapt o sectă.

Altarul lui Grig şi miresele sale
Printre documentele aflate în posesia redacţiei se numără şi aşa-numitul "Ritual de fuziune amoroasă cu Supremul Siva". Se menţionează că acest document este unul "strict secret" şi în acesta găsim toate detaliile despre câteva dintre ritualurile şocante ale MISA. Este vorba, de fapt, despre celebrele şedinţe în care avea loc închinarea la "Măreţul Shiva", adică la Guru Bivolaru. Ritualul se desfăşoară într-un "spaţiu sacru", unde se va construi un altar. În mijloc va exista un cerc, în interiorul căruia vor fi puse pături, cearceafuri şi vasul pentru urinat. De asemenea, în cerc, va fi amenajat un tron pe care "Măreţul Shiva" se va "manifesta în timpul ritualului". "Desfăşurătorul" indică faptul că avem de-a face cu ceremonialul unei secte în care Gurul este Dumnezeu. "Shiva" va fi "invocat şi implorat să primească în inima Lui acest spaţiu şi să îl sacralizeze prin lumina sa Sfântă". "Sfinţirea apei" durează, conform desfăşurătorului, 42 de minute, perioadă în care "apa se va sfinţi prin 21 de binecuvântări şi, suplimentar, timp de 10 minute, prin încărcarea acesteia cu curentul subtil, alb strălucitor, cu primele trei degete de la mâna dreaptă aşezate deasupra apei". Avem de-a face apoi cu oferirea ca ofrandă a femeii "măreţului Shiva". "Meditaţia de invocare a Graţiei lui Shiva" durează 20 de minute. Instrucţiuni: "vizualizăm apoi intens şi cu putere cum Shiva în corp splendid de lumină coboară şi se manifestă pe tronul pregătit". Urmează invocarea graţiei maestrului spiritual timp de patru minute: "O, maestrul meu iubit, te implor vino acum, aici! O, maestrul meu de iubit, vino acum, aici!". Apoi este pus un CD şi, timp de 15 minute, are loc "meditaţia de identificare şi comuniune spirituală cu Grig". Perioadă în care "ne lăsăm apoi în mod tainic sărutate frenetic şi pasional de către Shiva", "privim atent şi pline de admiraţie amplă şi profundă tronul unde vizualizăm prezenţa vie şi extraordinar de frumoasă a Preaiubitului Shiva". Urmează "evocarea momentului logodnei cu Shiva", iar "mireasa" va recita, "profund transfiguratoare", invocaţia: "Tu, Domnul meu, adorat, iubitul meu şi inspiratorul meu, altarul meu, nemărginirea mea, supremă forţă masculină (...) mai preţios ca iubit şi ca amant !(...) hai, vino, dar, şi să intrăm adânc în tainica Ta faptă: femeia ta, iar tu bărbatul meu ! de mii de ani Edenul ne aşteaptă: mireasa unită veşnic în veşnic Dumnezeu".
Urmează un alt episod şocant. Timp de două ore are loc "etapa amoroasă", care include şi masturbarea. " Aşezată cu capul spre Tron, adoratoarea se va mângâia pe zonele erogene pe rând". Urmează apoi timp de şapte minute "resorbţia spaţiului sacru". Cei de faţă "ne ţinem de mâini şi vizualizăm cum acel tub de lumină se resoarbe gradat în sus în sfera subtilă de forţă a lui Shiva". Finalul este apoteotic. Femeia îi mulţumeşte lui Guru: "Îţi mulţumesc, O, Shiva, că m-ai ales să fiu Mireasa TA!".

"Preaiubitul soţ Divin" şi orgiile
Pentru a ajunge la acest ritual înainte mai trebuie parcurs unul, care se numeşte "logodnă". Numit "Tapas", acesta durează 49 de zile. 7 lumânări sunt făcute "ofrandă de lumină" în fiecare zi. La aceasta participă mai multe femei. La un moment dat, pe desfăşurător se precizează: "Fiecare iese în mijlocul cercului, pe rând, şi rosteşte după propria sa inspiraţie de moment o invocaţie personală faţă de Shiva, care se va sfârşi prin cuvintele: Mă dăruiesc acum şi aici ţie, Preaiubitul meu soţ divin, te implor cu frenezie şi cu umilinţă, fă neîncetat din viaţa mea un dans al iubirii şi al inspiraţiei Tale infinite".
"Mireasa" este apoi obligată să îi dăruiască "lui Shiva ofrande: jertfe de lumină, flori, fructe, parfumuri", "să îi consacru lui Shiva textele spirituale citite", "să realizez acţiuni de adorare a lui Shiva şi meditaţii cu el". Dacă femeia are acte sexuale cu un alt bărbat "trebuie să suprapun imaginea lui Shiva sau cea a lui Grig peste cea a iubitului". De asemenea, femeia trebuie "să considere acţiunea de a-mi sublima ciclul o ofrandă adusă lui Shiva" şi să practice "modalităţi de adorare a lingamului".

Controlul comportamentului
Cei care trăiesc în ahsram trebuie să ceară permisiunea pentru tot ce fac, inclusiv pentru suplimentul de hrană, convorbiri telefonice sau pentru a face sex. Adepţii sunt aduşi şi într-o stare de dependenţă financiară totală faţă de liderii MISA, cărora le-au donat anterior toate bunurile. Pentru a se păstra "disciplina", cei aduşi într-o stare de totală dependenţă de grup sunt ameninţaţi cu excluderea din organizaţie pentru ca să fie controlaţi mult mai bine, spunându-li-se în acest timp că vor rămâne fără apărare, se vor îmbolnăvi şi cei de "afară" îi vor marginaliza, iar Guru, prin puterile telepatice pe care le are, va acţiona împotriva lor. În acelaşi timp, adepţii sunt aduşi în situaţia de a crede că ideologia MISA este "adevărul absolut". Un alt mijloc de a subjuga adepţii este controlul relaţiilor sexuale care au loc numai cu aprobarea lui Guru.

Mijloacele de supunere a adepţilor
MISA foloseşte tehnicile unor secte cunoscute pe plan mondial. Un instrument major de manipulare utilizat de majoritatea sectelor este sexualitatea, de la abstinenţă, coitus intrerruptus sau continenţă sexuală până la prostituţia sacră şi controlul alegerii partenerului. În orice sectă, sexualitatea apare ca un mijloc de supunere a adepţilor după ce au fost, mai întâi, un important instrument de recrutare. Printre altele, MISA a organizat în fiecare toamnă campanii de racolare folosind afişe cu femei goale.Printre tehnicile de condiţionare fizică utilizate de majoritatea sectelor există câteva "favorite", care reprezintă cel mai bun instrument de manipulare prin epuizare fizică şi psihică. În MISA, privarea de hrană, sub alibiul clasic de "purificare", propune regimuri subalimentare. Anumite regi-muri alimentare pot fi utilizate ca metode de slăbire a rezistenţei. O carenţă de glucide pentru câteva zile are drept urmare o suferinţă cerebrală şi o scădere a vigilenţei, de exemplu. Specialiştii consideră că toate sistemele alimentare disociate sunt susceptibile de a fi utilizate ca tehnici de condiţionare sectare. O altă tehnică folosită este privarea de somn, care este integrată diverselor ritualuri. În acelaşi timp, adeptul este obligat să se culce pe sol şi să adopte poziţii mai mult sau mai puţin aberante. De asemenea, în cadrul MISA mai este folosită munca forţată, epuizarea fizică fiind o armă redutabilă, numeroase secte recurgând la o astfel de tehnică. Epuizarea prin muncă a fost constatată, de altfel, la unii membri. Regulamentul de locuit în ashramul "Dacica" din Timişoara indică faptul că, prin "karma-yoga", adepţii înţeleg tocmai munca forţată. Triada muncă-privare de somn-carenţă alimentară reprezintă un instrument ideal pentru a reduce rezistenţa fizică şi psihică a individului, spun specialiştii.O altă tehnică este izolarea. Secta întreprinde mai întâi tăierea relaţiilor cu familia şi prietenii din afară. O îndoctrinare reuşită înseamnă o reducere maximală a schimburilor cu exteriorul, spun specialiştii în domeniu. Adeptul nu primeşte decât o informaţie sumară şi triată cu grijă. Saturat de activităţi, el nu mai este stăpânul timpului său. Paralel se exersează o tutelă financiară: obligaţiile de a consuma un anume produs fabricat de MISA, de a citi o anumită lucrare editată, bineînţeles, de către organizaţie, a venera un anumit obiect conduc individul la substituirea progresivă a prestaţiilor pentru sectă propriilor nevoi. MISA este locul unde sunt prezente în număr mare aşa-numitele aporturi chimice. Membrii folosesc pe scară largă diverse plante şi substanţe cu regim special, multe dintre acestea având influenţe directe asupra psihicului individului. În unele ashramuri au fost semnalate plante cu efecte halucinogene.

Sănătate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite