Un gorjean a reclamat la OJPC calitatea... sicriului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un gorjean din Balesti s-a hotarat sa nu-si ingroape o ruda pana cand inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului nu vor verifica daca sicriul este de calitate sau nu. Aurelian

Un gorjean din Balesti s-a hotarat sa nu-si ingroape o ruda pana cand inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului nu vor verifica daca sicriul este de calitate sau nu. Aurelian Ruset s-a prezentat vineri la OJPC Gorj si a sesizat ca sicriul pe care l-a achizitionat pentru inmormantarea unei rude nu este de calitate. Specialist in tamplarie, omul a reclamat ca placile din lemn din care era construit sicriul au opt noduri, in loc de patru, cum prevad normele de fabricatie. In sustinerea reclamatiei, Aurelian Ruset a atasat si actul normativ care prevede indicatorii de fabricatie. Gorjeanul a platit cinci sute de mii de lei pentru un sicriu luat de la Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor. Seful OJPC Gorj, Ion Tudor, a precizat ca sesizarea a fost facuta atat impotriva celui care a confectionat sicriul, cat si a autoritatilor care au dat bani putini. Conducerea OJPC Gorj l-a sfatuit pe Aurelian Ruset sa mearga sa solicite alt sicriu si sa-si ingroape ruda, promitandu-i ca ii va raspunde la reclamatie: "Nu mi se pare normal sa stai cu mortul pe blana si sa cauti de noduri blanile din sicriu, dar e dreptul lui sa reclame".

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite