"Telefonul caldurii", la Primaria Sectorului 2

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Locuitorii din sectorul 2 al Capitalei au, incepand de ieri, o linie directa cu primarul Neculai Ontanu, unde pot primi informatii si pot face plangeri cu privire la serviciul de incalzire si la

Locuitorii din sectorul 2 al Capitalei au, incepand de ieri, o linie directa cu primarul Neculai Ontanu, unde pot primi informatii si pot face plangeri cu privire la serviciul de incalzire si la acordarea ajutoarelor sociale pe timp de iarna. Telefonand la sistemul vocal de informare - 9899 si tastand apoi 61, apel telefonic cu tarif normal, presedintii si administratorii asociatiilor de proprietari pot lasa un mesaj in care sa ceara amanunte despre felul in care se acorda sprijinul financiar pentru familiile cu venituri mici. Potrivit Ordonantei 81/2003, cetatenii care au dreptul la aceste ajutoare vor primi si vor completa, pana la sfarsitul acestei luni, o cerere insotita de declaratia pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile acesteia. Pana la sfarsitul lunii noiembrie, primarul de sector trebuie sa semneze cate o dispozitie pentru fiecare caz anchetat in parte si, in cazul neacordarii ajutorului, sa le explice familiilor de ce le-a fost refuzat dreptul la ajutorul pentru incalzirea locuintei.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite