Românii, interesaţi de divertisment şi celebrităţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste jumătate din români au ca principal domeniu de interes, în media, "divertismentul şi celebrităţile", potrivit ultimului Eurobaromentru. Pe locurile următoare se situează sportul,

Peste jumătate din români au ca principal domeniu de interes, în media, "divertismentul şi celebrităţile", potrivit ultimului Eurobaromentru. Pe locurile următoare se situează sportul, politica, economia, arta şi cultura şi cercetarea ştiinţifică.

La scara întregii Uniuni Europene, în 8 din cele 27 de state membre - în principal în Irlanda - actualitatea sportivă este cea care trezeşte interesul cel mai mare. În alte opt ţări, în special din rândul noilor membri ai UE, tema cea mai populară o constituie "divertismentul şi celebrităţile". În Danemarca (62%), Olanda (53%), Germania (52%) şi Estonia (45%), repondenţii sunt interesaţi în special de politică, în timp ce în Letonia (41%) răspunsul cel mai frecvent este "artă şi cultură", iar în România - "divertismentul şi celebrităţile".

Bărbaţii preferă politica, femeile - cultura

Din punct de vedere socio-demografic, sexul, vârsta şi educaţia par să determine interesul pentru subiectele de actualitate ale persoanelor chestionate. Astfel, bărbaţii sunt interesaţi mai curând de actualitatea sportivă, politică şi economică, în timp ce femeile sunt mai receptive la informaţiile de divertisment, celebrităţi sau din domeniul artei şi culturii.

Tinerii sunt interesaţi de sport şi divertisment, în timp ce vârstnicii acordă mai multă atenţie politicii. (Sorina Buzatu)

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite