Primarul Eugen Plesca da liber reclamatiilor la telefon 9854

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De trei zile incoace, primarul Eugen Plesca se intereseaza ce reclamatii se inregistreaza zilnic la adresa functionarilor din subordinea sa. El a decis ca, de la 1 septembrie, cetatenii care vor sa

De trei zile incoace, primarul Eugen Plesca se intereseaza ce reclamatii se inregistreaza zilnic la adresa functionarilor din subordinea sa. El a decis ca, de la 1 septembrie, cetatenii care vor sa reclame atitudinea functionarilor publici care lucreaza in administratia locala a sectorului 3 sa se adreseze unui dispecerat care functioneaza non-stop la telefon 9854. Toate cazurile semnalate vor fi monitorizate separat si, dupa o analiza detaliata, daca se va constata ca functionarul respectiv este vinovat, va fi sanctionat. "Primaria Sectorului 3 a initiat si deruleaza o serie de programe prin care si-a propus sa creasca substantial calitatea serviciilor oferite locuitorilor sectorului 3. Daca voi constata ca oamenii care se adreseaza Primariei Sectorului 3 nu sunt tratati cu respectul cuvenit, sunt hotarat sa iau cele mai drastice masuri", a explicat Eugen Plesca decizia sa.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite