Primarii Basescu si Ontanu pornesc cot la cot repararea strazilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primarii din Capitala incep de saptamana viitoare repararea strazilor. Primarul Capitalei, Traian Basescu, si cel al sectorului 2, Neculai Ontanu, au prezentat ieri presei programele proprii de

Primarii din Capitala incep de saptamana viitoare repararea strazilor. Primarul Capitalei, Traian Basescu, si cel al sectorului 2, Neculai Ontanu, au prezentat ieri presei programele proprii de reabilitare a drumurilor orasenesti. Basescu a spus ca Administratia Strazilor a facut deja lucrari de decapare pe portiuni de pana la 60 la suta si de asfaltare de pana la 25 la suta pe 12 strazi si intersectii. De asemenea, sectia proprie de intretinere a Administratiei strazilor a reparat, pe diverse suprafete, cinci strazi si pasaje si a refacut pavajul la Piata Charles de Gaulle. Totodata, anumite lucrari cofinantate de BEI vor fi relansate, pe unele artere incepand deja inlocuirea de borduri si refacerea infrastructurii subterane. Pe de alta parte, primarul sectorului 2, Neculai Ontanu, a spus ca programul sau de reabilitare a strazilor, inclusiv cu fonduri apartinand BEI, se ridica in acest an la aproximativ 217 miliarde de lei si se va desfasura pe patru capitole: reabilitare de strazi, reparatii locale, executii de trotuare in cartiere si reparatii de alei intre blocuri. Cea mai mare parte a fondurilor, 153 de miliarde de lei, sunt indreptate spre reabilitarea strazilor din sectorul 2. Reparatiile a 120 de strazi pot incepe la 15 martie si se vor face pe o suprafata estimata de 20.000 de metri patrati cu mixturi asfaltice si inca 10.000 de metri patrati cu piatra de rau. La aceste suprafete, se adauga 5.000 de metri patrati de trotuare. Suma solicitata din buget este de numai 12,8 miliarde de lei. Totodata, aleile distruse partial, cu suprafete totale de 53.000 mp, au fost impartite in opt zone si vor intra in reparatii dupa 15 martie. Ontanu a mai precizat ca vor fi respectate toate normele tehnice, care au in vedere capacitatea portanta a sistemului rutier actual, precum si estimarile de trafic facute pe urmatorii 15 ani. El spune ca spatiul urban aferent lucrarilor va fi adaptat la exigentele pentru persoanele cu handicap.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite