Primaria sectorului 2 rezolva reclamatiile privind serviciile RADET si Distrigaz

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Locuitorii din sectorul 2 al Capitalei se pot plange acum si la primaria de sector daca regia de termoficare sau de gaze nu-si face treaba. Primarul Neculai Ontanu a dispus infiintarea unor linii

Locuitorii din sectorul 2 al Capitalei se pot plange acum si la primaria de sector daca regia de termoficare sau de gaze nu-si face treaba. Primarul Neculai Ontanu a dispus infiintarea unor linii telefonice unde administratorii si presedintii asociatiilor de bloc pot reclama faptul ca regiile RADET si Distrigaz nu au transmis la tip (5 decembrie) facturile de plata aferente lunii noiembrie, conform deciziilor guvernului privitor la compensarea caldurii pe timpul iernii. De astazi, se pot apela numerele de telefon ale centrelor zonale, fiecare locuitor stiind unde este arondat: Oficiul de asistenta sociala Pantelimon: 255.66.61; Oficiul de asistenta sociala Silvestru: 210.41.63; Oficiul de asistenta sociala Masina de Paine: 242.75.60; Oficiul de asistenta sociala Baicului: 241.23.30; Oficiul de asistenta sociala Glinka: 231.07.61. Responsabilii asociatiilor de bloc pot face sesizari si la regii, dar si la serviciile specializate ale primariei de sector. Primarul Ontanu doreste doar sa vina in sprijinul locuitorilor, intervenind direct pe langa cele doua regii, RADET si Distrigaz, pentru respectarea reglementarilor. El considera ca nerespectarea programului elaborat de Executiv poate duce la pierderea dreptului privind acordarea compensatiilor a sute de mii de bucuresteni.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite