Piata romaneasca de electrocasnice este cea mai atipica din Europa de Est

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Frigiderul side-by-side cu televizor incorporat, produs de inalta tehnologie, este deja in magazinele distribuitorilor

Piata romaneasca de produse electrocasnice, electronice si IT este atipica pentru Europa de Est, romanii fiind in general clienti educati, care cauta produse de calitate si cu tehnologie avansata. Han Khyu, presedintele LG Electronics Romania, spune ca tocmai acest specific al pietei a determinat conducerea grupului coreean sa revina in mod foarte agresiv pe piata romaneasca si sa-si propuna ca, pana in anul 2008, sa detina 20 la suta din piata, ajungand astfel numarul 1 pe piata din Romania. Compania a lansat, ieri, frigiderul side-by-side (cu usi stanga-dreapta) cu televizor incorporat, un produs aflat in Casa viitorului din Coreea, care a revolutionat industria aparaturii electrocasnice si a schimbat perspectiva asupra spatiului destinat bucatariei. Aceasta incapere devine un loc de reuniune si petrecere confortabila in familie a timpului liber. Cu aspect futurist si totodata practic, cu exterior argintiu, frigiderul are o capacitate de 533 de litri si dispune de control electronic pe baza de senzori. Consumul si nivelul redus de sunet incadreaza produsul in clasa A, iar tehnologiile Bio Silver si Bio Shield, cu nanoparticule de argint, asigura protectie antibacteriana si prospetimea produselor. Functia Carbon Nano Ball are rol deodorizant, asigurand eliminarea mirosului nedorit. Televizorul are un ecran cu cristale lichide, cu diagonala de 33 cm si luminozitate de 450 candela, iar unghiul de vizibilitate ajunge la 120 de grade. El poate fi conectat la DVD si VHS playere sau la cablu TV. Sistemul multidirectional Ice Beam Door Cooling asigura o racire omogena, inclusiv a produselor asezate pe usa. Acest produs cu tehnologie de varf se adreseaza pentru inceput clasei cu venituri foarte mari, astfel ca LG Romania isi propune sa vanda cel mult 200 de astfel de produse in viitorul an. Oricum, strategia companiei coreene este sa aduca in Romania produse de inalta tehnologie pentru a-si mentine imaginea de marca de varf. "LG este recunoscuta in Romania si primul pas al strategiei noastre este extinderea segmentului de piata premium. Piata romaneasca de produse electrocasnice, electronice si IT este atipica fata de Europa de Est, romanii fiind clienti educati, care cauta produse de calitate si cu tehnologie avansata, deci seamana foarte mult cu Europa de Vest", a spus Han Khyu, presedintele LGE Romania.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite